reklama

Čeští surfaři e-knihám moc nepropadli a nejraději je čtou na notebooku

Češi jsou sice prý čtenáři, elektronické knihy ale zatím moc nenakupují a poměrně velká část o tom ani v budoucnu neuvažuje. Vyplývá to z průzkumu Mediaresearch na vzorku 1 008 respondentů.

Klepněte pro větší obrázek

Alespoň jednou týdně čte knihy polovina populace, která je aktivní na internetu. Elektronické knihy ale takový boom nezažívají. Bezmála ¾ internetové populace si nikdy žádnou e-knihu nepořídily a 40 % o tom ani neuvažuje.

Polovina z těch, kteří nějakou e-knihu vlastní, ji čte na notebooku, necelá třetina na mobilu, 26 % čtenářů sedí u velkého desktopu a monitoru, stejný díl vlastní klasickou e-inkovou čtečku a čtvrtina používá tablet.

Témata článku: Notebooky, Statistiky, Boom

69 komentářů

Nejnovější komentáře

  • KptBobr 22. 1. 2014 10:45:52
    Takovému průzkumu moc nevěřím, otázka je, jaká byla cílová skupina. Ve...
  • Lukáš Valenta 22. 1. 2014 7:28:55
    Měl jsem iPad 2 a pak iPad mini. Na minim se samozřejmě četlo lépe, ovšem...
  • jaramat 21. 1. 2014 19:25:57
    E-knihy nečtu, ale čtu fanfikci (buď z Fanfiction.net nebo že...
reklama
Určitě si přečtěte

Facebook o nás ví vše. Díky dobře skrytému vyhledávači se to dozví i ostatní

Facebook o nás ví vše. Díky dobře skrytému vyhledávači se to dozví i ostatní

** Facebook o nás ví vše, protože mu to sami řekneme ** V jeho nitru se skrývá mocný vyhledávač ** Mohou jej zneužít stalkeři, sociální inženýři a další nezbedníci

16.  2.  2017 | Jakub Čížek | 72

Nevyznáte se ve značení procesorů Intelu? Tady máte tahák

Nevyznáte se ve značení procesorů Intelu? Tady máte tahák

** Z označení procesorů Intelu se toho dá mnoho vyčíst ** Ze čtyř čísel se dozvíte něco o výkonu i grafickém jádru ** Poradíme, jak číst číselné označení i písmena na konci

13.  2.  2017 | Stanislav Janů | 37


Aktuální číslo časopisu Computer

Stavba 3D tiskárny

Výbava domácí elektrodílničky

Budoucnost 5G sítí

Velké testy microSD karet a vodních chladičů

Přehled mobilních tarifů

reklama
reklama