Síť diskontních prodejen Lidl nejpozději příští rok na jaře rozšíří svoji nabídku také na web. Informaci pro Lupa.cz potvrdila tisková mluvčí Zuzana Holá. Lidl by nebyl prvním svého druhu – na web postupně přešla většina původně ryze kamenných řetězců s elektronikou a dalším zbožím, no a z prodejen specializujících se především na potraviny pak třeba Tesco, které nabízí online prodej ve velkých českých městech.
Nabídka německého online katalogu je poměrně rozsáhlá
Lidl přitom nemusí na webu prodávat výhradně potraviny, protože sám nabízí spotřební všehochuť od zlevněných rohlíků po nástroje pro svářeče. A pokud si chcete udělat konkrétnější představu, jak by takový e-shop Lidlu mohl vypadat v praxi, nemusíte jít daleko, už totiž funguje v sousedním Německu, kde se specializuje jak na drogerii, tak na oblečení, sport, zahradu nebo dílnu.
Spuštění e-shopu v Česku má předcházet vybudování velkého distribučního centra v Plzni, které bude vedle ČR obsluhovat také Slováky.