Česká pošta chce spustit obří internetový supermarket

Diskuze čtenářů k článku

28. 07. 2010 15:42

Až se česká pošta bude chovat k adresátům jen z poloviny tak vstřícně jako je to běžné u ostatních kurýrních služeb, tak uvěřím že to myslí vážně.

Kamarád viděl jak auto které mu mělo přivézt zásilku poslanou jako obchodní balík zastavilo u vchodu, nikdo na něj ani nezazvonil, a maník mu rovnou dal do schránky lístek že adresát nezastižen a že si má balík vyzvednout na centrální poště (Brno).

Když to porovnám se službou kdy vám kurýr v den doručení zavolá na uvedené číslo a domluví si místo a přibližný čas doručení, nechce se mi věřit že se jedná o služby ze stejného světa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 07. 2010 11:41

Ceska posta je jedna z nejhure fungujicich sluzeb v CR. Personalni obsazeni, naprosty horor, nekompetentni lide na klicovych pozicich, napriklad pani na prepazce nezna vlastni interni predpisy a na pocitaci pise rychlosti 2 znaky za minutu, celkem bezny jev, postacky nezvoni, zasilky vraceji a pral bych vam videt jaci dementi pracuji s Vasimi leckdy krehkymi baliky (videl jsem na vlastni oci fotbal s balikem, mam tam znameho).

Sluzby jsou, pri jejich momentalni urovni, drahe.

Moc nechapu, jak chteji provozovat vlastni obchod, kdyz neumi dorucit dopis, nehlede na to, ze tim mohou ohrozit mensi e-shopy zvyhodnovanim toho valstniho. Neumi delat svou praci, tak jdou delat neco jineho, super.

Dodavatele jsou velke firmy, ktere toto partnerstvi defacto nepotrebuji, takze to cele pekne smrdi.

Maximalni oceneni tohoto tydne, 10x kyselej xicht, ziskava Ceska posta

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 07. 2010 11:22

Proč má Česká pošta jakožto státání podniky provozovat takovouto službu? Internetové obchody by měly být privátní záležitotí, jelikož když něco nefunguje (nevydělává) v soukromé sféře tak se to zruší u státního podniku se to dotuje dále ze státní kasy (viz. ČD).

Česká pošta má zlepšovat stávající služby, které jsou mnohdy otřesné a nelogické.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 07. 2010 23:38

Pošta je svin stvo, stačí mi ty blb ky za přepážkou, když chci poslat bl bou složenku tak po odmítnutí dvaceti pojištění a účtů, na ní nahlas řvu že ať si to strčí do prd ele a pošle mi tu deb ilní složenku!

Myslel jsem že tam jsou pošťačky a ne nějaký trapní obchodní zástupci, co se to vůbec rozmohlo, takovej spam místo práce pošťačky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 23:58

Ano a cítil jste se určitě moc dobře, že jste jen blbé pošťačce ukázal, kdo je tady pánem, že? Pokud by jste měl ubohý plat jako ony a k tomu srážky, pokud neprodaj určitý počet produktů, chtel bych vás vidět, jestli byste se je nesnažil prodat. A ano, můžou jít dělat něco jiného, ale kdo by pak poslal tu vaši bl*ou složenku a na kom byste si zvyšoval ego?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 07. 2010 00:30

Nemaj podepisovat pracovní smlouvu kde mají v popisu práce "podomní" prodej. Tak pak aŤ se nediví, na tohle jsou lidi alergický, navíc když to pořád leze po domě nebo volá na telefony. Nezačal to rozdávat pracák to obchodní zástupce? Dyt to neni den aby nepřišel někdo z vodárny, elektrárny, telefonní ústředny, od internetu, od bůhvíčehoještě a nenabízel ultrasuperhypervýhodný blbosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 07. 2010 01:42

A kdo teda pak pošle tu vaši bl*ou složenku? Nějak postrádám odpověď.

Vám lezou pošťačky po domě? Volají vám na telefony? Denodenně? Myslíte si, že vám tohle přehánění někdo zbaští?

Pokud budete reagovat, nezapomeňte prosím odpovědět na první otázku, moc by mě to zajímalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 07. 2010 09:18

Pošťačky se mají věnovat DORUČOVATELSKÉ a ÚŘEDNÍ práci na poště a ne cpát lidem nějaký pojistky! Když budu chtít pojistku tak pujdu do pojišťovny! Copak jste natvrdlý? Jde o to že oni nejdřív otravují s něčím co dělat vůbec nemají a co nikdy pošťák nedělal! Mají roznášet psaní a posílat dopisy a ne dělat pojiˇštováky a cesťáky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 07. 2010 13:08

Natvrdlý jste asi vy, když nechápete, že to dělat prostě musí. Místo toho, abyste si stěžoval tam, kde to vymysleli, řvete na tu nejnižší pošťačku, která je toho sama obětí.

Já nikde nepsal, že je v pořádku, že na poště se 4 okýnkama jsou dvě určeny pro banku, kde nikdy nikdo nestojí, další je permanentně zavřený a u posledního stojí fronta až za dveře, protože si babka přišla zkontrolovat 10 tiketů od sazky. Se*e mě to stejně jako vás, ale neničím kvůli tomu náladu lidem, kteří s tím stejně nemůžou nic udělat. Já psal, že si honíte ego na pošťačce, která jen dělá svoji práci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 07. 2010 21:02

Nemusí dělat nic co nemá v pracovní smlouve. A když má ve smlouvě obchodní zástupce, provizní prodej, nucené prodeje no tak musí čekat že jí lidi budou posílat do řiti a řvát na ní protože lidi toho maj plný zuby z domu, telefonu, z ulice.. Pokud jí to zaměstnavatel dělat nutí a nemá to v pracovní smlouvě, může ho žalovat a nebo si najít jinou práci kde nebude muset nutit smlouvy lidem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 07. 2010 21:39

Vy jste fakt natvrdlý. Melete tady pořád to samé, ale nepřiznáte, že to jsou kraviny a nedokážete odpovědět na to, kdo vám bude posílat složenky, když všechny pošťačky dají výpověď, aby nemuseli nabízet produkty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 07. 2010 21:46

Ano, jsou to kraviny. Nikde nepíšu, že nejsou. Ale taky holt musí mít na to nervy že je budou lidi posílat do řiti. A klidně ať pošta krachne, trh to nahradí konečně soukromým kvalitním poskytovatelem POŠTOVNÍCH a ne vnucovaných bankovních, pojišťovacích služeb

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 22:48

Nápad mě to přijde dobrý, uvidíme jaké bude zpracování Před chvílí o tom vyšel i na novinkách, a podle něj v tom shopu budou účtovat nižší poštovné než běžně, takže je to ideální na nákup knížek a podobných levnějších věcí kde normální poštovné příliš zvyšuje cenu (a chodit do normálního knihkupetví jsem línej ).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 23:00

Ovšem pokud to bude projektovat stejnej génius jako datový schránky, tak se bude muset objednávat přes XML Filler.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 21:48

Je to dobrej (možná bych řekl i výbornej) nápad! Protože pošta je v bezkonkurenční pozici oproti všem ostatním, má pokrytou celou republikou svýma pošťákama (každej zná svýho pošťáka a hlavně pobočkama, který jsou všem důvěrně známý. Jenom proto, že je to trochu mimo jejich dosavadní činnost to přece nemusíte hned odsuzovat. Je otázkou, jak to nakonec bude vypadat, jestli to někdo nějak "zmastí", ale rozhodně nápad je to dobrej...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 21:40

to zase bude mega tunel..

pokud by byla CP ciste soukroma akciovka, nereknu ani popel, at si rozjizdi treba projekt internetove kafilerky. Ale dokud se do CP budou lit penize danovych poplatniku stejne jako do CD, tohle uz od prvniho pismenka titulku smrdi kamaradsoftem typu "webshop spichuty za 10 minut za 10 milionu"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 16:13

Česká pošta ať raději už nic nevyvádí na území ČR. Jako kolegove výše, mám stejně špatné zkušenosti s jejich službou. Balíky chodí pozdě, "pošťáčka" nechá lístek ve schránce a vůbec se neobtěžuje zazvonit, když ji přistihnu, tak se na něco typického vymluví. Tohle se mi osobně u PPL nikdy nestalo, ti to dovezou před dveře, je to sice dražší, ale vždycky jsem byl spokojený.

Nedávno jsem si přes aukro objednal knihy ... na dobírku skrz Českou poštu, po dlouhé době a už bych to dlouho neudělal. Balík došel sice za 2 dny, ale nemohl jsem ho vyzvednout, protože ČP si vyžaduje občanský průkaz (což oto, nějak se prokázat musím), ale co mám dělat ját, když se mi občanský průkaz vyřizuje ? ŘP ještě nemám, Cest. pas. 12 let prošly. Zkrátka mi na hlavní poště bylo sděleno, že balík nedostanu. To, že vyřizení OP trvá až 30 dnů je nezajímalo, hlavně že apelovali na 14 dnů držení balíku a pak ho zašlou zpět. Musel jsem tam udělat pořádný vítr aby mi to dali u vedoucí.

Což o to, blbé knihy, ale co kdyby to bylo soudní nařízení a já bych si ho nemohl vyzvednout ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 16:15

Jen dodám, že potvrzení od městského úřadu, že mám OP ve fázi vyřizování jsem u sebe samozřejmě měl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 17:58

Ten papír, který který městské úřady vydávají ale neobsahuje ani fotku, tak se nedivím, že pošta balík nevydala.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 07. 2010 00:42

Ano, a když byla pošťačka na mé adrese a akorát místo občanky jsem ji dal papírek, tak jsem asi kdo ? Uprchlik z new yorku ?

Tu nejde o balík, tu jde o ten po*raný systém... prostě dám podpis a na shledanou, jaká občanka ? A co kdybych se nedostavil právě kvůli tomuto, že mi nedali dopis do mojich rukou třeba k soudu a proběhlo řízení bezemne ? ... česká pošta je zkrátka bordel a ostuda ČR

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 07. 2010 01:55

Dají vám v bance peníze na papírek bez fotky? Ověří vám notář podpis na základě papírku bez fotky? Dají vám na depu PPL balík oproti papírku bez fotky? Ten váš papírek má z právního hlediska hodnotu asi jako průkazka do školní jídelny. Pokud bych vám ten papírek vzal a vesele si vybíral vaše balíky, tak byste zas nadával, co je to za pos*aný systém, že si vaše balíky bere někdo jen na papírek bez fotky.

Pořád se oháníte soudama (asi s nima máte často problémy), tak proč se proti tomu nezabezpečíte? Založte si datovou schránku/udělejte si ŘP/nechte si udělat nový pas, na obyčejné zásilky stačí průkaz příjemce nebo si to nechat znovu doručit domů ... je tolik možností a kdo chce, cestu si najde, kdo ne, tak jen hledá důvody, proč by to nemělo jít. Navíc pokud si předvolání k soudu nevyzvednete, nehodí se náhodou po 10 dnech do schránky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 17:42

A to vaše slavné PPL vám snad přímo na depu dá balík bez OP nebo jiného dokladu? To, že nemáte jediný platný doklad totožnosti, to je problém váš a ne pošty.

Na základě čeho byste chtěl vydat soudní nařízení, když nemáte žádný doklad? Snad na základě složenky za plyn, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 21:20

a to máte teprve 15 a první OP nebo vám občanku ukradli? .. pokud si jinak vyřizujete novou, tak vždycky vám do vydání nové nechají tu předchozí ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 07. 2010 00:45

Ano, to mi říkala u okénka taky, jenomže, platná byla ještě 3 měsíce (a proto to nemohla vzít s důvodem, že končí platnost) ale salát to byl takový, že jsem se bál na ní vycestovat do Slovenska, natož třeba do Chorvatska. Takže jsem si vyřidil novou a hned, zaplatil 100kč poplatek za zničení a vydala mi místo OP jen papírek s razítkem magistrátu, jménem a všema serepetičkama.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 13:46

To že má pošta k dokonalosti ještě daleko není důvod, proč by nemohla e-shop spustit.

Ale proč by proboha měl STÁTNÍ PODNIK konkurovat soukromým firmám?? Jaký to má smysl? To může nastat taky absurdní situace, kdy pošta v mínusu a ztrátu bude prostřednictvím daní hradit Alza, Mall a spol., tedy konkurence.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 13:55

Státní podnik nikdy nemůže konkurovat soukromým firmám. Proto České dráhy i Českou poštu rozprodat, zrušit v nich odbory, propustit polovinu vyžírků, kteří dělají h*no a udělat z nich konkurenceschopné firmy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
31. 07. 2010 21:58

Proč by proboha státní podnik nemohl konkurovat soukromým firmám ? Všechno je v lidech a záleží na kvalitě řízení a kontrole. Nevidím rozdíl mezi dobře řízenou státní a soukromou firmou. Bohužel po mnoha letech komunismu a v dnešním post komunismu si u nás lidé (bohužel i státní úředníci) myslí, že státní prostředky jsou přímo určeny na rozkrádání a jenom soukromý (tedy jejich vlastní) majetek je svatý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
31. 07. 2010 22:32

No představte se, že máte pekařství a prodáváte rohlík za 2 Kč. Jednoho dne se rozhodne stát, že si taky založí pekařství poblíž vás (má to asi stejný smysl jako ten e-shop České pošty). A začne prodávat rohlík za 1,50 Kč. Ty vy si dovolit nemůžete, protože byste skončil ve ztrátě a zkrachoval, ale stát pekař to risknout může. Kdyby to náhodou nevyšlo, tak ztrátu smázne daňový poplatník (tedy i vy). Toto není fikce. Nahraďte rohlíky vlaky a máme hned reálný příklad.

Skvělé podnikání, že? Tak teď už víte, proč by stát neměl podnikat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 13:45

Cim to tak asi bude ze kdyz si nekde neco objednam vyhybam se "doruceni pres ceskou postu" jako cert krizi .. Opravdu nestojim o to si neco objednat a pak si to po nalezeni listku ve schrance jet vyzvednout na postu ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 14:51

No vidis, ja zas nerad, kdyz mi manik rano vola a vozi mi to do prace (PPL). Radsi vezmu papirek a vecer si to vyzvednu na poste sam ... Dokonce jsme kvuli tomu zacal nakupovat u jineho eshopu (ten puvodni postou nedorucoval).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 07. 2010 16:23

Nestalo se mi nikdy že by mi česká pošta něco ztratila, i když kolegovi z práce pěkně zvedli tlak když namísto tuším tří výzev, které měli doručit nedošla ani jedna, a za nějaký čas mu napsali odesilatelé z Honkongu, že se jim balíček vrátil jako adresát nezastižen. A pravidelnost s jakou si musím chodit pro balíčky na poštu mě taky dost vadí. Stejně jako fakt že cokoli chcete nějak jinak než jak je zaběhlý systém, tak si připadáte jako by ste žádal doručení na pustý ostrov.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 13:08

Tak Česká pošta je nejhorší ze všech. Nechám si posílat zboží dost často a raději volím cokoliv jiného než Českou poštu. DPD či PPL mi doručí zboží druhý den nepoškozené až ke dveřím. Zatímco poště to trvá nejméně týden a to mi hodí do schránky zprávičku, že jsem nebyl doma a když je náhodou vidím z okna a chytím je, tak mi tvrdí, že se jim to do auta nevešlo, ač jej mají prázdný. A to že mám napsáno, na lístku, že jsem nebyl doma (ani nezvoní), jim vůbec nevadí. Asi to mají hromadně předepsaný. Navíc se mi nestalo, že by od pošty přišel balík nepoškozený. Připadá mi, že se do každého balíku asi dívají. Poslední dobou raději zvolím jiného obchodníka, který má možnost odeslat zásilku někým jiným než Českou poštou.

Česká pošta = nejhorší možnost která existuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 13:18

Nechci ti brát iluze, ale PPL i DPD taky vozí balíky poškozené... Mě od pošty přišel balík poškozený jen dvakrát, jednou z auta, protože na něj hodili něco těžkého a podruhé ho debil doručovatel narval do schránky, ačkoliv se tam nemohl nikdy vejít. A to mi chodí každý měsíc průměrně 5 balíčků.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 13:32

Mně by zajímalo, kolik z vás, co na poštu nadáváte, si už stěžovalo na infolince? Já s poštou neměl nikdy problémy a mám jistotu, že co mi někdo pošle, mám to druhý den mezi 8:30 a 9:00 doma, ale znám pár lidí, co měli podobný porblémy. Stačilo si jednou, dvakrát postěžovat na infolince a problémy byly pryč. U PPL a DPD si člověk nemá kde stěžovat, resp. má, ale nikde to neřešej, protože nikde jinde není vztah "bůh z GŘ" > "doručovatelská nula", a tak není výjimka, že mi tyhle "superrychlý" přepravci doručej balík až za týden. Poslední balík se mi DPD dokonce snažilo reálně doručit až 14 dnů po odeslání (je pravda, že v tomhle případě jsem ten balík nijak nenaháněl, protože mě zajímalo, jak dlouho si to nechaj válet na depu).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 13:46

Nekolikrat jsem jim ohledne toho psal e-mail a neobtezovali se odpovedet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 13:01

Osobně považuji poštu za jednu z mnoha gangsterských organizací které působí na českém území!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 14:20

Společně s ČD :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 12:19

ajééje, tady se zase bude plivat na ČP (a už to začíná) .. a ve většině případů neoprávněně ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 12:26

No, myslím že ČP má poměrně dost co zlepšovat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 12:29

Přijde na to... dva roky po sobě vánoční balík do USA (posílán v předstihu) ztracen, poslední záznam na letišti. Za to ČP asi nemůže, ale nechápu, že v 21. století nejsou schopni zjistit, kde se balík ztratil... to ho někdo mohl vzít ještě před naložením do letadla. O několika ztracených zásilkách z aukcí nemluvě... (a to nešlo o podvody)

Dále, proč když jdu před zavíračkou na poštu pro balíček, co mi přišel včera, mi neřeknou, že tam mám ještě jeden, který přišel dnes? Ideální by bylo (i když chápu, proč to tak není), kdyby u toho systému na čísla byla čtečka čárových kódů (umístěných na výzvě), že by byl vzadu ještě jeden maník, který by zásilky průběžně dohledával a připravoval.

Už o loňských Vánocích vyšla doprava kurýrem levněji, než u ČP. Na druhou stranu, zaujala mě služba, že jim pošlu PDF a adresu, oni to vytisknou, zaobálkují a doručí. A za přijatelnou cenu. Také mě zajímá, jak funguje to večerní doručování; zatím jsem neměl tu čest.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 12:51

Jo tak ten systém mě taky fascinuje. Jdu si pro balík, vystojím frontu, přijdu domů a ve schránce je oznámení na doporučený dopis nebo další balík. Bohužel se to při podání nikde neeviduje, takže to není až tak chyba pošty.

Sakra, kdyby byla nějaká možnost se u pošty zaregistrovat, obdržet unikátní číslo a odesilateli bych sdělil to své číslo, on ho při podání uvedl a pošta by hned věděla, že mám k doručení x zásilek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 12:56

Slušná obsluha přepážky upozorní. Viděl jsem to několikrát v praxi. Ale to tam musí člověk jít opravdu až po půl páté, nebo v kolik že se to vracejí řidiči, aby tam ten balík už byl a byl zaevidovaný v systému.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 13:32

fatman: není nutné, vždycky něco buší do počítače (předpokládám, že odbavuje danou zásilku), tak kdyby jí systém upozornil, že k danému jménu na té adrese má ještě něco, bylo by to ono.

SCobra: na lístečku to píšou... tuším po 18.00 (Praha, možná jinde je to jinak).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 13:37

U nás je to jinak, protože pobočka v 18:00 zavírá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 14:30

Hm, slušná obsluha ano. Na mé poště je jedna přepážka na dopisy a jedna na balíky a když jim dám oznámení, tak to nehledá v počítači, ale jde rovnou hrabat do kaslíku na doporučené dopisy nebo místnosti na balíky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 13:43

Presne. Tohle me taky silene stve.

Jdu si vyzvednout balik s dvoudennim zpozdenim a nikdo me neni schopen upozornit, ze tam mam jeste dalsi ze vcerejska a jeste jeden z dneska (na ktere jeste neprislo oznameni). Kdyz se primo u prepazky zeptam, jestli tam nemam jeste neco, odpoved zni ne (po prozkoumani jejich pc). Prijdu domu a ve schrance dalsi oznameni na balik, ktery v pc nenasli (tesne pred 20 hod).

Proc ve 21. stoleti posta neumoznuje odesilat oznameni o prichodu zasilky (balik i dopis) e-mailem? Proc neni mozne se zaregistrovat a sam si hlidat zda mi neco neprislo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 14:02

Máte asi blbou poštu. Na tý lepší se řekne: Mám tu asi balík, nebo víc... A mít občanku.

Jediný, co si musíte vybrat je, jestli balík(y), nebo dopis(y), to jsou jiný "dotazy" do systému.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 14:19

Když máte v ruce výzvu, kterou jste našel ve schránce včera, tak se ani na té lepší nic neříká. A popravdě, v současnosti nechápu, proč jsou balíky oddělené od listovních zásilek. U balíků se ještě hlásí, jestli je tuzemský, nebo zahraniční.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 14:33

"Když máte v ruce výzvu, tak se ani na té lepší nic neříká."

- No to jistě. Ale když se čeká balíků víc, tak otevřete pusu, a řeknete, že jich tam máte možná víc. Jak prosté. To, že by to měl ukázat systém automaticky je věc jiná, ČP se bude muset naučit bejt konkureční i v "inteligenci" systémů, ale ono to časem dojde. Do tý doby si to můžete vyřešit během vteřiny bez problémů sám... Že čekáte víc balíků zhruba někdy jako dneska a kolem, to snad většinou víte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 14:44

Třeba u doporučených dopisů to většinou dopředu nevím a dovolím si tvrdit, že v tomto případě (typicky dopisy z úřadů) to ví málokdo. Takže když jdu s výzvou pro jeden doporučený dopis, měli by mi přinést i druhý (o případném balíku nemluvě). Kdyby se takhle ptal každý, na poště by to odsýpalo ještě hůře, než nyní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 07. 2010 16:45

Na letištích se krade naprosto běžně. Existují dokonce organizované skupiny, které se skládají z obsluhy rentgenu, která dává tipy, a lidí co potom konkrétní zavazadla vykrádají.

Například někteří fotografové prý do zavazadla z drahou technikou dávají třeba plynovou pistoli.

Přesto že to není ostrá zbraň, tak podléhá zvláštnímu režimu nahlášení a zacházení a takové zavazadlo se nikdy neztratí.

Předpokládám že se zásilkami se nezachází o nic lépe, takže se asi obsah taky někomu líbil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 13:52

Jistě, že se ztrácejí dopisy a balíky, za to si můžeme sami, protože jsme si je měli pojistit. Za to, že jiná společnost dopraví zásilku do druhého dne kam si určím, ale pošta mi do ruky předá lísteček "nezastižen", za to si taky můžu sám. Pošta je v tom nevinně, té přece jen platím za službu, tak co bych po nich měl drzost chtít.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 14:00

Srovnávej srovnatelný. U PPL, DPD a dalších máš pojištění v ceně, ale taky za to neplatíš 10 Kč jako za dopis u pošty. Pokud chceš porovnávat, tak porovnávej výhradně OB. Moc by mě zajímalo, kolik OB pošta ztratí ... U nás to bylo za posledních 10000 odeslaných OB jeden nebo dva a pochybuju, že jinde je to výrazně jinak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 14:20

Ztratil se mi jeden. Ale nevím, jestli u nás nebo někde za hranicemi. Jak už jsem psal někde nahoře, chodí mi měsíčně průměrně 5 balíků už několik let.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 12:12

Česká pošta:balíky chodí pravidelně roztrhané, kdybych to neprebíral, tak asi nedostanu nic.Jeden a tentýž balík, pojištěn, na dobírku, jednou přes 120kč, druhý krát 89kč.Ve schránce pravidelně oznámení o uzamčeném vchodu, nemožnost doručení-podotýkam, schránka se nachází v tom uzamčeném vchodu.A docela mně zaráží, proč by jsem si mněl pojišťovať balík u český pošty, proti odcizení-strátě?To jako mám kurýrovi zaplatit za doručení a ješte něco, aby mi ho neukrad?To snad ne!Viděl jsem, jak se zacházi s balíkama na poště.Nálepka, nenálepka -křehké,vsjo rovno.Ja mám zkušenosti jen s doručením přes PPL, naprostá spokojenost, kdežto magor z DPD, měl balíček zavalen pneumatikama na osobní auto.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 12:33

U těch balíků je to ošemetné... zaslechl jsem stížnost nějaké paní a bylo jí vysvětleno, že balíky doručuje jiná parta, která pak (asi) dá info doručovatelce, která vhodí do schránky "dům uzamčen". Doručovatelka má na rozdíl od té party klíč od vchodových dveří. Ale s tím pojištěním jste mě pobavil (v pozitivním smyslu), protože souhlas, je to absurdní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 12:43

Dnes som bol na pošte a keď som sa vracal, tak tá "parta", osoba ženského pohlavia, na dodávke, čo doručuje balíky, si zrovna odemykala vchod.Takže tím to asi nebude...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 07. 2010 11:08

Tak to mě udivuje, protože zatímco obyčejná pošťačka má na starosti svých 5 bloků a mívá klíče, balíky rozváží jedna parta minimálně po celé městské části a nechtěl bych vidět ten svazek klíčů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 12:58

Ty balíky se vozí v autě, může se stát ledacos. Pokud by si člověk neplatil pojištění zvlášť, bylo by rozpuštěné ve všech cenách a tedy by byly služby pošty ještě dražší a ve výsledku byste zaplatili mnohem víc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 07. 2010 13:00

Pokud mám na vybranou tak volím vždy jinou službu.

V rámci optimalizace, jinak si to vysvětlit nedovedu, Česká Pošta obyčejné balíky nevozí, doručovatelka pouze roznese lístečky o nezastižení/uložení. Je to běžná praxe posledních několik let, celý den jsou doma rodiče (již v důchodu) a dopoledne často i já, pokud mám noční a žádný rozvoz prostě neprobíhá

Absurdita výmluv a lží je už jen třešnička na dortu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 13:04

U nás je vozí Ale mám z důvěryhodného zdroje info, že vyšší prioritu mají vyšší úrovně služeb, takže pokud řidič nestihne rozvézt všechny doporučené a vyšší balíky, nestihne zákonitě rozvézt ani ty obyčejné. No a někteří prostě večer vypíšou nedoručenky a dají je druhý den doručovatelce. Pošta má akutní nedostatek aut a řidičů - zrkátka zaspala a nějak nemůže pochopit, že balíků přibylo a psaní ubylo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 15:52

Náhodou jsem si byl stěžovat zrovna na tohle, asi dva měsíce tomu, takže je to přesně tak, jak říkáte : pravidlená doručovatelka má klíč, balíkáři ne. Čili vezmou za kliku vchodu, pokusí se dozvonit(teoreticky), a pak už jen normální doručovatelka, která se dostane ke schránkám, donese oznámení. V praxi se často balíkáři nesnaží ani dozvonit, spíš mám podezření, že na určitá místa ani nejezdí.

Svědectví spolupracovníka, který dělal na balíkové poště někde ve Strašnicích nebo tam někde blízko - balíky se vykrádají běžně, krade tak 60% lidí, co s nimi dělají. Pro přesnost, pracoval tam na brigádě v devadesátých letech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 14:54

nj, ale to si člověk nevybere. Já jsem PPLkem posílal známému počítač, jelikož mu jeho vyhořel a nutně co nejdříve potřeboval jiný kvůli práci. Zavolám PPL, chlapík přijel, já mu dal tušim skoro 500Kč vč. pojištění a "zárukou" že balík dojde ten samý den (podával jsem ráno, a v 8 večer měl být na místě). Večer volám abych si ověřil jestli balík došel. No, a nedošel. Volám na PPL a prý se ztratil v pickupu na dálnici mezi Brnem a Prahou. Asi o 3 dny později mi volali že se balík našel a že bude ihned doručen. Na místo dojel o dalších 14dní později a kdybych nevěděl co jsem posílal tak bych to na PC teda netypnul. Skoro bych řekl že s tou dálnicí nekecali a že jim vypadl z auta. Pojistku sice bez problému vyplatili, ale to je vcelku jedno jelikož to byl už PC dědeček, ale známý měl kvůli tomu problémy, protože nestihl vyfakturovat co měl, a pak měl bordel v účetnictví.

Myslím že nezáleží na dopravci, ale na tom, jakej blb to zrovna veze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 07. 2010 16:35

Naprostý souhlas, jenže slušná společnost má vnitřní kontrolu kvality a blbovi dá přes pazoury.

Statistika která by říkala že některý řidič doručovatel má nějak moc zásilek předaných k vyzvednutí na poštu, by neměl být zase tak velký problém.

Navíc ve slušné společnosti když se dovolám na dispečnik a slíbí mi že řidič mi zavolá, tak skutečně zavolá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 07. 2010 12:01

už se nedivím ničemu, když už může být Tesco "mobilním operátorem", tak proč ne.

Velké portály si vytvářejí vlastní platební systémy, tak proč si na druhou stranu zásilková služba nevytvoří vlastní e-shop.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 12:19

ale zrovna k nám TescoMobile ještě nedošlo.. spustili to u slováků ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 07. 2010 12:21

to je jedno, mě stačí stávající, teda až dodělají 3G, pak si sem může lézt kdo chce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 11:39

Neviem, či práve obchodná značka "Česká pošta" obchodu prospeje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 07. 2010 11:54

V mém minulém zaměstnání jsem měl co do činění s různými přepravními společnostmi ať těmi, co působí na českém trhu v přímé konnkureci k České poště nebo těmi zahraničními, popř. těmi, co se zaměřují jen na přepravu z letiště na letiště.

A musím říct, že Česká pošta, ať je jaká je, tak vychází rozhodně nadprůměrně. A lepší není jen nižší cenou.

Ono je to vše o vybrání správného produktu. Pokud někdo pošle cennou věc obyčeným nepojištěným balíkem, tak se pak není čemu divit, když to jde týden až 14 dní, nebo se to dokonce ztratí. Stačí si připlatit 12 Kč za pojistku na 30 000 Kč a v 99 % případů to dojde do druhého dne (alespoň mezi velkými městy) a levněji, než obchodní balík (který se ovšem snaží na poště "natlačit" prakticky každému - člověk se nesmí jen dát a musí trvat na "cenném balíku", nikoliv obchodním nebo profi.

Na rozdíl od ostatních služeb také nedělá problémy s vyplácením náhrad, prostě na kolik je balík pojištěn, tolik zaplatí. Ano, balíky se ztrácejí, mě se ztratilo několik (asi pět) cenných psaní do Německa, ve firmě se nám ztratilo několik balíků (nejdražší pojištěn na 50 000 Kč), ale od toho jsou právě ty pojistky. Když někdo šetří pár korun (12 Kč na prvních 30 000 Kč a pak za každých dalších 10 000 Kč), tak se nesmí divit, že spláče nad vejdělkem.

Když to vezmu z mé minulé firmy:

1) UPS - neschopní celní deklaranti. Za dva dny přepraví přes půl Evropy, ale týden to proclívají. Proforma faktura je pro ně nepřekonatelný oříšek

2) PPL - před Vánocemi nám ztratili celý balík zásilek. Vánoční trh samozřejmě v .... :(. Náhrada žádná

3) FedEx - vykradená zásilka, náhrada žádná

Snad jen s DPDčkem jsme neudělali špatnou zkušenost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 12:21

Nižších cen jsem si tedy u ČP nevšiml, nějaký příklad by nebyl?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 12:44

Já si jich všímám už hodně dlouho - PPL 107,- za balík (do 1 kg) s dobírkou, DPD 89 Kč, Pošta asi 60 Kč za balík (do 2 kg) s dobírkou. PPL, DPD neumí poslat klasické psaní atd. atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 15:40

Zalezi na smlouve s PPL se da do 50kg poslat i za 50Kc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 07. 2010 08:08

Hmm, tak asi mám nějaký jiný ceník...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 07. 2010 08:26

PPLka, stejně jako jiné služby, jsou schopny při určitém objemu nabídnout lepší ceny. Ovšem stejně tak Česká pošta, zejména u Profi balíků. Ale je schopna nabídnout i služby na míru - např. Quelle nebo Neckermann mají nějaký speciální produkt.

Co mě udivuje, že ČP ještě nenabídla něco jako "anonymní dobírku". Tedy, že balík vydá každému, kdo je ochoten za něj zaplatit udávanou cenu (samozřejmě nějaká adresa dodání by musela být uvedena a obchod by si musel přímo tuto službu objednat, protože ne vždy je hodnota zboží rovna výši dobírky). Ušetřily by se problém s občankou, poštovní úřednice by si nemusela zapisovat kdo balík převzal (čímž by se zrychlilo a tedy zlevnilo vydání balíku), atd. No a kdyby si náhodou balík převzal někdo jiný, tak obchod rád pošle další :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 07. 2010 10:59

Nevím jestli to ještě platí, ale obyčejné psaní je zásilka podléhající poštovní výhradě, na kterou má česká pošta monopol.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 07. 2010 12:42

Česká pošta má monopol na zásilky do 50g a to do roku 2013.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 12:46

Ano, pokud si balík nechám poslat do zaměstnání OK. Pokud domů, už se stane, že pošta nezvoní, ale nechá rovnou oznámení. Popřípadě to obchod zvoře a přes žádost o doručení do práce to pošlou domů. No a pak následuje martyrium - v půl šesté přijdu z práce a ve schránce najdu oznámení, pošta už je zavřená. Další den musím buď do práce autem a o obědové pauze si tam sjet, vystát frontu a jet zpátky, nebo utéct z práce dřív s tím, že si to nadělám, vystát na poště frontu. Pokud se to stane v pátek, mám smůlu, moje pošta v sobotu nepracuje a na hlavní už mi to nikdo v pátek v noci nepřepošle.

Takže pokud je možnost, nechám si to poslat zásilkovkou se zavoláním před doručením a nechám si to dovézt klidně do hospody na zahrádku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 12:52

No a nebo si to nechat doručit znovu Na zadní straně papírku jsou instrukce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 13:42

což si pošta nechá zaplatit... jak jde vidět podle ppl/dpd, tak není problém se domluvit s řidičem, aby ti to dovezl kam chceš. To ale ještě pošta neobjevila a inteligentně rozváží zásilky zhruba mezi 9. ráno a 3. odpoledne, kdy si balík mohou převzít pouze nepřizpůsobiví spoluobčané (všichni ostatní totiž v tu dobu pracují)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 13:44

Doručení běžnou pochůzkou se neplatí.

Ano, pošta rozváží balíky do 16 hodin. Sama ale chce rozvážet až do 19, jenže ČTÚ ji diktuje, že musí do 16, tak za tohle neházej vinu na poštu. Na její straně snaha je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 13:56

no, ta snaha má kořeny v letošním červnu, takže se dá říct, že si pošta po deseti letech všimla, že se množí stížnosti a že to konkurence dělá lépe. Takže vina tam je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 14:04

To není pravda, v letošním červnu teprve ČTÚ svolil, že pošta může ve dvou městech začít testovat. Co já vím, tak to pošta chtěla už tuším začátkem roku 2008 po tom hrozným průse*u v Brně, jenže kdyby to vyšlo, ČTÚ by tím přišel o část zisku z pokut.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  28. 07. 2010 21:19

Kdesi sem slysel, že kdysi ČTÚ probíranou stanovu zavedlo na přímou žádost Pošty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 14:15

Kam chceš ano, ale ne kdy chceš - taky jsem omezen řidičovou pracovní dobou. Čest výjimkám, ale u nás jezdí takoví volové, se kterými se prostě domluvit nedá. Takže pošta to jistí, tam mi zásilku zadarmo na deset dní uskladní a mám klid. Vyzvednu si ji kdy já mám čas a ne kdy se chce řidičovi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 15:10

Na druhou stranu když čekám balík do práce tak radši od pošty než když mi tam balík veze PPL a podobní mezi 17-19 hodinou, kdy už mi tam akorát to buď nikdo nepřevezme nebo převezme a balík sháním po firmě či mi z toho něco zmizí. A když nepřevezme, tak mám balík na 70 km vzdáleném depu. Taky super služba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 14:22

Ale ano, leč to neřeší situaci, kdy to zjistím v pátek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 13:43

Počkej, tak buď pracuješ od 8, tak ti nemusí vadit, že pošta nezvoní, nebo pracuješ třeba od 12 a pak si můžeš druhej den skočit na poštu ráno před prací, ne? Tak proč to řešíš útěkem z práce?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 14:25

Pošta má od 8 do 17, já s dopravou z/do práce přibližně stejně (odcházím 7:40 a vracím se tak v 17:20).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 14:28

No vidíš, v tom případě si stejně balík musíš nechat poslat do práce, takže jseš na tom stejně u pošty i u PPL/DPD a ostatních. Plusem pro tebe může být, pokud už konečně ten debilní ČTÚ povolí poště doručovat zásilky do 19 hodin.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 14:32

Já si je nechávám posílat do práce, tohle jsou spíš výjimky, kdy to zvoře odesilatel. Ano, v tom je pošta nevinně, ale pro mě to je logistický problém

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 13:55

Už se mi ovšem taky kolikrát stalo, že doručovatel buďto vůbec nezavolal předem, nebo například dvě hodiny předem poslal oznámení typu "budu u vás v jednu". Nejsem si jistý jestli šlo o PPL nebo DPD, ale na principu to nic nemění.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 07. 2010 17:47

Nedávno jsem si objednával baterii do UPS. Obchod nabízel poslání přes Českou poštu a přes PPL. Přes PPL to bylo levnější, tak jsem zvolil to - jinak bych bral ČP, protože bych si to vyzvedl na poště vedle bydliště. V určený den volal pán z PPL, že má balíček, když jsem řekl, že bych to potřeboval doručit po 16:00, tak že prý nejde, protože balík má firemní štítek (nechával jsem si to posílat na adresu bytového družstva). Takže jsem si to musel nechat poslat do práce a pak vézt domů :(.

Druhou negativní zkušenost s PPL jsem měl při objednávce ze zahraničí. U německé firmy jsem si kupoval vysavač (z nějakého záhadného důvodu posílali z Dánska). Když dlouho nešel, začal jsem se po něm pídit a zjistil jsem, že je ve skladu v Uhříněvsi připraven ke vrácení zpět, tak jsem si tam zajel, k balíku průvodka 2 x nezastižen. Lístek samozřejmě žádný :(.

U ČP je super, že si to může člověk nechat přeposlat na jinou poštu, např. v obchodním centru. Když si to chci osobně vyzvednout u PPLka, tak musím doprostřed polí v Uhříněvsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 13:45

"Pokud někdo pošle cennou věc obyčeným nepojištěným balíkem, tak se pak není čemu divit, když to jde týden až 14 dní, nebo se to dokonce ztratí."

A já blbec se tomu divím. Netušil jsem, že když posílám balík u firmy s průpovídkou "dnes podáte, zítra dodáme", znamená to, že mám v cenně možnost ztracení zásilky a protáhnutí zítřku na 14 dní.

Btw, známému došla složenka po dvou letech. A týden na to mu došel stejně starý dopis...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 14:18

Jenže to si taky musíš číst podmínky... 24 hodin se nevztahuje na obyčejný balík. Doporučená zásilka dojde druhý den, nebo třetí podle toho, kdy ji odesílatel podal (podávám pravidelně až kolem půl páté večer a druhý den nedojdou jen výjimečně).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 07. 2010 08:59

Pokud to poslete jako obchodni balik, je to opravdu dorucene do 24 hodin.

Problem na poste je, ze existuje obycejny balik, doporuceny balicek, cenny balik, obchodni balik a pak se to plete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 07. 2010 09:03

Cenný balík pojištěný na 30 000 Kč také dojde do 24 hodin (sice to není zaručeno, ale v praxi to mám vyzkoušeno) a je to levnější než obchodní, navíc člověk není omezen pobočkami (obchodní balíky neberou všude a když ano, tak je třeba je podat do určité hodiny).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 13:47

Ja mam dobrou zkusenost s TNT express.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 21:46

taky mam co do cineni se vsemi zminenymi spolecnostmi. i jinymi. diletanti pracujou vsude, ale vetsinou mi to vychazi ze bezna soukroma spolecnost pokud se to nedrhne nekde na papirovani (cleni pres ocean a podobne) druhy den ten balik doruci. posta mi treti den doruci listecek, ze adresat pozitri nebude k zastizeni Moje zkusenost s Postou a to opakovana - doruceni listecek ze adresat nebyl k zastizeni - pikantni je ze nikdo nebyl podle nich k zastizeni na recepci firmy s 24h sluzbou. Nebo vyborna vymluva ze firmu nenasli - posta sidli pres ulici odhadem 200 metru a denne k nam vozi postacka vozik dopisu..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 07. 2010 07:03

U České pošty velmi pomáhají stížnosti, stačí napsat na info@cpost.cz a pomalu se začnou dít zázraky :). Ve firmě nám takhle nechtěli doručovat balíky cenější než 50 000 Kč, vždy přišlo oznámení, "že z důvodu vysoké udané ceny,...". Pár stížností a zvýšili to aspoň na 200 000 Kč (i když pošta přijímá balíky až do milionu).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2010 15:41

Ale na koho je supermarket zaměřený - na průměrného člověka, který má rád tradiční "instituce", které mu dávají pocit jistoty, jako Česká pošta, Česká spořitelna, Všeobecná zdravotní atd. Průměrného člověka se snaží obrat o korunu kdekdo, občas to hraničí s krádeží za bílého dne, a tyhle ústavy dávají pocit jistoty.

Ten nápad s obchodním "superdomem" mi nepřijde vůbec špatný, spíš bych měl strach z konkrétní realizace.

(mimochdem znám lidi, co mají delší dobu internet, ale vesele chodí dál platit složenky na poštu, stát tam ty skvělé fronty)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor