BSA: Své firmy už udalo 150 dobrovolníků

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 45

Názory k článku

26. 02. 2014 20:26

Koukám, že na Živě si nedají a nedají pokoj. Napřed propagují virtuální měnu, která byla jasným podvodem a nyní propagují BSA, která je v České republice nelegálním subjektem, protože zde dluží vysoké částky. Myslíte si, že je slušné propagovat podvodníky, kteří hlásají vodu a sami pijí víno?A u navádění k udávání hraje BSA na oblíbenou vlastnost Čechů. Rád bych připomenul, že když po válce chytili příslušníky Pražského Gestapa, tak při výslechu říkali. V Praze to bylo výborné, nemuseli jsem nic dělat. Češi se chodili navzájem udávat a my jsme jenom sepisovali protokoly. Opravdu si někdo myslí, že je slušné a morální udávat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 02. 2014 10:05

Už někdo zkusil prásknout BSA? Bylo by docela zajímavé zjistit co tam mají pracanti v počítačích.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 02. 2014 00:52

Článek se mohl klidně jmenovat "Jak jednoduše a rychle přijít o práci".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 02. 2014 23:10

Teď nevím, co je horší. Jestli 150 pirátů, nebo 150 bonzáků...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 02. 2014 21:02

Spousta lidí tady se na problém špatně kouká, což pramení z jejich vlastního pokřiveného smyslu pro fail play jednání.Software je najetek jako každý jiný. Na tom se všichni shodneme a nikdo s tim nemá problém. Ale ten nastává když přijde k nahlášení kriminálního činu - krádeži. Když někdo vykrádá byty, auto obchod a nebo cokoliv a někdo ho nahlásí nebo dokonce zadrží tak je to hrdina co se postavil hroznému světu. ALE když někdo krade sw a někdo to nahlásí tak je podrazák, udavač a bonzák. Zajímavé tak něco se asi krát může a něco ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 02. 2014 20:56

Firma, která mě živí? No je vážně dost filosofická otázka kdo vlastně živí koho... Ano, ve firmě sice můžu pracovat a dostávám z ní peníze, ale rozhodně MĚ NEŽIVÍ, protože každou korunu si musím vydělat a podložit. A většinou je to tak, že abych dostal 1 Kč, tak firmě musím vydělat 20 a víc. Takže spíše je to tak, že zaměstnanec ŽIVÍ FIRMU :).Samozřejmě, firma mu poskytuje zázemí a prostředky k tomu, aby tuto činnost mohl vykonávat, takže se z pravidla potřebují vzájemně. Ovšem primárně potřebuje FIRMA ZAMĚSTNANCE a nikoliv naopak... Protože zaměstnanec se často může osamostatnit (jde to především u oborů jako je účetní, právník, lékař, architekt atd.) a žádnou firmu pak nepotřebuje. Zaměstnanec k práci firmu potřebuje jen proto, že nemá na investice. CNC soustružník nemá v kapse jenom tak několik milionů na CNC soustruh. Pokud by je ale získal nebo mu je někdo půjčil, pak firmu opravdu k ničemu nepotřebuje - na marketing a backoffice si může v pohodě zajistit někoho externě.Naopak firma, ať by měla nevím kolik peněz, tak zaměstnance ničím nenahradí. Proto v mojí logice, především zaměstnanec živí firmu. I když se většinou jedná o vzájemný prospěch...To říkám jako "podnikající zaměstnanec". Protože při práci si ještě přilepšuju bokem a je vážně drsné, že to samé, co si v práci vydělám za 160 hodin, tak jako "podnikatel" si vydělám tak za 15 hodin . A do práce chodím jenom proto, že nemám (zatím) dost peněz na to, abych to "rozjel pořádně".Ale zatím to vypadá tak, že mám 50% příjmů z práce a 50% z podnikání a pracuju 160 hodin práce a 15 podnikání . Mít volných 500 000 Kč na 4 měsíce, tak na tu práci kašlu úplně a jsem tam jenom proto, že je nemám a že jsem moc velký LOSER nebo LAMA na to, abych si je nějak jednoduše vydělal jako Warren Buffett, Richard Branson nebo Steve Jobs.Každopádně se blíží doba, kdy díky zkušenostem a dovednostem přestanu být "business LAMA" a navíc budu mít i ty peníze a pak rozhodně už nikdy nějaký zaměstnanec nebudu. Proto myslím, že víc firma potřebuje zaměstnance - protože ti skutečně TOP lidi zaměstnanci ani být nechtějí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 02. 2014 18:55

nikdy by mě nenapadlo udat firmu, která mě zaměstnává a živí, organizaci jako BSA - morálně je to mnohem horší, než používání "kradeného" softwaru. A ty kecy o "národu udavačů" o pár příspěvků nade mnou... je třeba si uvědomit, že pisatel je součástí toho národa a jedná se o zbytečnou (a nepravdivou, protože na celou skupinu naprosto rozdílných lidí se nic svádět nedá) generalizaci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 02. 2014 18:11

Chtelo by to registr bonzaku... Nabonzovat cloveka co me zamestnava chce opravdu pevnej zaludek...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 02. 2014 16:07

Tak předpokládám následující typiše logiše: firma mě propustí, já se naseru a za trest ji udám. Upřímně, pokud by mě VELMI nasrala a nechala ve štychu s rodinou a dětmi, tak bych možná k něčemu takovému sáhnul.Jen tady v diskusi jsou všichni bělostně skvoucí se lilie. Nezapomínejte, že zoufalí lidé dělají zoufalé činy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 02. 2014 15:56

Nechápu odkud máte tu informaci, že se jedná o způsob jak zaměstnanec může nahlásit svého zaměstnavatele.Pokud se dívám na ty stránky, tak tam nic takového není. Podle těch stránek může kdokoliv nahlásit jakoukoliv firmu. O tom že by měl zrovna nahlašovat svého zaměstnavatele tam nic nečtu.Pokud by to tak bylo, tak by to bylo podle mě hloupé. Osobně jsem proti pirátskému softwaru a člověk co používá nelegální software je podle mě darebák. Ale asi bych měl nějakou loajalitu k zaměstnaveteli jako někomu, kdo mě živí a kdo mě dal nějakou důvěru, než že bych ho někam nahlašoval. Je to spíš morální problémNaopak nevidím nic špatného poukázat na nelegáně používaný software jinde, třeba u konkurence. Pokud si třeba projekční firma sníží náklady tak, že si software ukradne a pak je levnější tak tím logicky poškozuje ty co se snaží chovat fér.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 02. 2014 15:10

Pouzivat sw nelegalne je rozhodne nemoralni. Ovsem rozhodne moralnejsi nez praskat a jeste na nekoho kdo vas zivi. Nemam takove lidi rad, mam znameho, ktery chtel udat svou kamaradku ze podnika pri plnem invalidnim, protoze on nedostal plny duchod a tak se citil ublizeny (samozrejme se podnikat muze, coz mu taky rekli). Jsou to lidi, co se porad jen lituji a ostatnim zavidi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
25. 02. 2014 14:34

Jak české, vždycky jsme byli, jsme a budeme jen národ udavačů a závistivců.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
25. 02. 2014 14:13

Všechno je možné jen ne práskat!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 02. 2014 13:36

Ta organizace a lidé v ní jsou tak nechutní, že je neospravedlní ani "křišťálově čisté" cíle, které si kladou. Je mi z nich na blití. P.S. Osobně žádný kradený software nepoužívám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 02. 2014 13:27

Zloděj křičí: "Chyťte zloděje!".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor