Brýle, které údajně pojídají reklamní billboardy

Svět bez reklam a téměř i možnost poroučet větru a dešti slibují nové brýle, které mezi svými vyzdvihovanými vlastnostmi mají převážně likvidaci všudypřítomné reklamy. V brýlích jsou osazeny na jedné straně 2 malé videokamery, které připravují obraz reálného světa pro mikroprocesor. Ten tento obraz zpracuje a do dvou malých LCD displejů (65535 barev) na druhé straně brýlí již posílá obraz s vyfiltrovanými reklamními plochami. Ty hbitě nahrazuje neutrální šedivou plochou.

I mírně technicky zdatný uživatel již zde začne větřit určitý nesmysl, neboť takto složité korekce obrazu v reálném čase zajisté nebudou jednoduchou záležitostí, o principu napájení celého systému ani nemluvě. Druhým důvodem k pochybám je možnost omylu – zajisté by nebylo příjemné, kdyby se brýle rozhodly odfiltrovat chodce na přechodu se značkovým tričkem či kamion polepený reklamním sdělením.

Stránky výrobce, které se na první pohled tváří relativně solidně, se tak stávají pravděpodobně pouhým sběrným místem na osobní údaje a kontaktní emailu dychtivých zájemců.

Diskuze (33) Další článek: Borland chystá druhý maraton 24 hodin s Delphi

Témata článku: , , , , , , , ,