Brno chce mít hyperloop do Prahy a Bratislavy. Zastupitelé se aktivně zapojili do výzkumu proveditelnosti

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 62

Názory k článku

22. 01. 2017 18:06

V té poslední zatáčce před Vídní ještě ani nestihli postavit metro do metropole Královo Pole (pro nezasvěcené - do Krpole).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 01. 2017 08:48

Brno, Brno jo tak tam budou rádi, když jim tam udělají zastávku na znamení v zatáčce před Vídní až to budou stavět Němci z Drážďan na Vídeň ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 01. 2017 21:11

Proč ne? Než se vykoupí pozemky tak už to bude stejně běžně fungovat z tohoto důvodu nemá smysl plánovat zastaralou železnici pro maximální rychlost 180km/h, protože než se postaví tak v Japonsku už žádná železnice nebude a všichni budou používat tohle Takže nebudeme o 200let pozadu, ale jenom o 50

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 01. 2017 20:53

Je zajímavé, že čím větší Český hlupák, tím více chce mít anglický název své firmy nebo svého výrobku. Jen přemýšlím, kam že to Češi dali svoji národní hrdost. Také je možné, že ti co zde zůstali již žádní Češi ani nejsou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
19. 01. 2017 16:32

Nic jiného než velká potrubní pošta, kdy se místo drobných zásilek budou posílat poněkud větší zásilky. A nic nového pod sluncem to není. První patenty jsou již ze 17. století.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
19. 01. 2017 16:09

Pokud se ten projekt dotáhne i do finále tak jsem jedině PRO. Konečně by naše malá zemička mohla být zase něčím významná.Jediné co se mi na technologii HTT nelíbí je materiál. V prezentačních obrázcích je vidět že kapsle je vybavená okny a jezdí v průhledném tubusu. Takže jednak by bylo vidět ven (ikdyž v té rychlosti asi budou vidět jen šmouhy) a pak i z venku by bylo vidět že právě profrčela kapsle. Jenže v tom co se teď uvažuje je všechno z neprůhledné oceli a už to není tak zajímavé na pohled.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
19. 01. 2017 13:07

Česká republika nemá ani dálniční spojení s Rakouskem, takže Hyperloop který ještě nikde nebyl ani prakticky otestován je těžká utopie. Postavit za tři roky? LOL LOL LOL ekologové už úspěšně blokují výkup pozemků 15 let. Jedná se jen o to aby se vytvořila expertní skupina kamarádů z radnice, ta vypracovala zcela zbytečnou analýzu (podobě jako Praha olympijská) a utratily se prachy z městské kasy za nic. Jenom když vidíte jak pičovsky naši radní dodrbali nákup šalinkarty tak si představte že by ti diletanti měli něco rozhodovat o Hyperloopu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
19. 01. 2017 12:42

Tomu projektu moc fandím, i když si nemyslím, že se dá mluvit o nějaké „blízké“ budoucnosti.Zda je něco takového vůbec technicky možné nechme stranou, větší problémy vidím v bezpečnosti a dopadu na krajinu.Co by se s kapslí stalo, kdyby někdo jakkoli narušil tubus? Jaká by byla šance na přežití pasažérů? Kolik a jak časově a finančně náročná by byla následná oprava a znovuzprovoznění tubusu?Jaké bude přetížení při rozjezdu, stoupání/klesání, zatáčení a zastavování?Jak to bude vůbec vypadat v krajině? Dalo by se to alespoň postavit např. poblíž D1 či jiné dálnice, aby se tím zhyzdil co nejmenší kus krajiny?A co živly? Jak to bude odolávat zemětřesení, posuvům půdy, silnému větru, či extrémním teplotám?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  19. 01. 2017 12:29

Brno je u mě takový Silicon Valley a tak se nedivím, že i k této výzvě přistoupí. V tomhle jim tady fandím vážně hodně a držim palce!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  19. 01. 2017 11:47

Nejen každý přemýšlející brňák se musel okamžitě rozesmát na celé kolo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
19. 01. 2017 11:13

Tak tohle je vtip dne. Brnensky velky mestsky okruh mel byt dle puvodnich planu z 90. let hotovy v roce 2015... aktualni datum se pohybuje okolo 2035:http://www.mestsky-okruh-brno.cz/financovani/... A tahanice o presun hlavniho vlakoveho nadrazi se uz vlecou jak dlouho? 20 let? Takze do roku 2100 tu ten Hyperloop mame jako na koni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
19. 01. 2017 10:53

A jak bude řešena návaznost na brněnské metro?
A kolik brněnských nádraží se kvůli tom bude přesouvat?
A o kolik km se díky hajprlůpu sníží nájezd ve služebních vozech skromných zastupitelů za Žít Brno?
A jak se vlastně hajprlůpu v brněnštině bude říkat? Turbošalina ke švédům (od uzbeků)?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
19. 01. 2017 10:46

Brno? LOL. Co by normální lidi v takový řiti asi dělali?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
19. 01. 2017 10:46

To není otázka pro Brno, ale pro Ťoka, pro ministerstvo.
Např. , to jako Brno bude vykupovat ty pozemky, plánovat kudy povede trať?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
19. 01. 2017 10:18

ja by som niekedy potreboval hyperloop na WC... alebo za frajerkou do postele

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor