Britští venkované se vzbouřili a napadli automobil Google Street View

Diskuze čtenářů k článku

04. 04. 2009 18:39

ok, můžete mi někdo dodat ty správné položky do databáze aby se tu jen neplkalo a mohl se uvést tento skvělý návod do praxe?

zatím mě napadá je pár položek, takže pokud se tady najde nějaký solidní tipař tak se určitě dohodneme :/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 04. 2009 19:04

tak to shrnu:

- nemas inteligenci na tipovani baraku

- (patrne) nemas fyzicku aby baraky vykradal

Dle sarka-smiliku hadam predpokladas, ze nejaka inteligenti korba pujde delat bytare.

That is flawless logic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 04. 2009 11:09

Google si vlastně fotí na vlastní náklady. Kdyby nikdo nevěděl, že si ho fotí, tak je jim to naprosto jedno, protože jim vlastně nic nebere. Ale když už o tom ví, cítí, že to není morálně ono. A podobné je to s warezem. Dokud producent neví, že to někdo pirátí, tak je mu to jedno a nijak ho to nezasahuje. Ale jak se dozví, že si to někdo přepálil (na vlastní náklady) hned je oheň na střeše...

No, možná jsem to nepodal nejlíp, ale jistá analogie tu je...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 04. 2009 17:24

vsechno je to o naroku. Lidi maj tendenci si narokovat (pravo) vsechno co se jim dostane do pazouru.

Autori hudby si mysli, ze si bez zacalovani nikdo nema pravo poslechnout ani notu jejich pisnicky (nastesti zakon rika jinak).

Lidi, co si neco puci maj dojem ze to nemusi vracet, protoze to maj puceny "uz od nepameti". Takze je to jejich.

Na zakladce sme meli debilka, co tvrdil, ze jeho ulice je "jeho" a my tam smime jen kdyz nam to dovoli (myslel to vazne, byl to fakt debil).

Programatori, co delaj pro firmu maj pocit, ze program je "jejich" a nikdo jim to nevymluvi (ze to delali v pracovni dobe je vedlejsi).

I blba uklizecka ma pocit, ze bez ni by se fabrika zhroutila, takze kdyz se ji dari ma pravo na exra premie.

et cetera et cetera

Stejny je to s barakama. Ty kecy o zlodejich sou kravoviny. Lidi maj proste pocit, ze "design" jejich baraku je jejich a ted si ho nekdo cizi bude prohlizet aniz by jim za to zaplatil. A navic ho pomluvi a on se o tom ani nedovi.

No vzdyt dotycnyho primo orkadaj!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 04. 2009 21:54

konečně nějaký rozumný lidi se našli

až vám vyčórujou barák nebo si nějakej pedofil vobhlídne vaše okolí tak začnete přemejšlet jinak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 04. 2009 00:51

Jsem pedofil a zjistím si, že ve vedlejším městě mají krásnou holčičku. Zajdu do školy a zeptám se, kde holčina bydlí. Řeknou mi "hned za rohem"... A cože já udělám? Nepůjdu za roh, ale upaluju domů, abych se podíval přes Google, jak ten domek z ulice vypadá na několika snímcích. Potom mi stačí jen páčidlo a už se tam můžu vloupat.

Bez Googlu bych byl fakt bezradnej...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 04. 2009 17:36

lidska blbost je opravud NEKONEEEEEEEEEEEEEEECNA.

Muzu vedet ze ktery studie si cerpal svuj dojem, ze čórkaři maji internet a pouzivaj ho ke sve "praci"?

Mozna bys mohl vylist z ulity, ale vetsina zlodeji (hlavne tihle) jsou ztezi gramotny decka z decaku, co si na komp sahnou akorat kdyz ho nesou do bazaru.

A tvuj dojem, ze nasilnici a bytari jsou kopii Toma Cruise, co si pred vloupanim udela 3D model baraku a pak pouzije laserovou vrtacku a uspavaci pistoli je zcela mimo.

Naopak prubeh je vetsinou takovej:

1) tipovani KDY NENI NIKD DOMA - nechapu, jak mi v tomhle pomuze google??? O tom "nikdo doma" je totiz tipovani predevsim.

2) pouziji hroubu silu (opet, pokud by zvladli pouzit mozek, vydelaj si jednodusej a vice jinde).

Body 1 a 2 neplati, pokud jsou Tom Cruise a nebo pracuji pro tajnou sluzbu. Ta ma ovsem vlastni satelity.

Oni radi posranci a pisalkove ukazujou prstem na internet. Problem IT je ale v tom, ze kdyz nekdo zvladne pouzivat IT aspon na uzivatelske urovni, uzivi se ponekud lepe a snadneji nez vykradanim baraku.

A tu hovadinu o pedofilech uz okomentoval nekdo nademnou. Proste pedofilove a teroristi. Evergreen omezovani informaci a osob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 04. 2009 17:44

mimoto pokud by se opravdu stalo, ze by zacal vykradat >obycejny< byty nekdo s mozkem, tak by spis nez google pouzil noktovizor a termovizi.

Dosud jsem neslysel, ze by u zlodejicku policie toto vybaveni nejak hromadne zabavovala, takze to s jejich inteligenci/schopnostma/vybavenim asi opravdu nebude tak horky, abysme se museli obavat zneuziti google maps.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 04. 2009 17:53

jeste k tomu tipovani: uz jsem slysel vselijaky verze

- nekdo vyhral v kasinu (a pingl to videl)

- nekdo vybiral z bankomatu velky castky

- nekdo se chlubil jak ze neni zazobanej.

Ale NIKDY a opakuji NIKDY jsem neslysel, ze by k tipovani nekdo pouzil mapy na internetu. A pokud by se zde nahodou omylem objevil zlodej, opravdu bude potrebovat k vytipovani nejlepsiho objektu google maps?

Neni snad nejzazobanejsi osoba ceskyho internetu znama? Skryva snad neco? Vykradli ho snad? Ne. Ale fura nymandu ma pocit, ze zrovna je si nekdo vytipuje.

Ja si ho nijak netipuju a stejne vim, ze ma doma nejlepsi reprosoustavu od Logitechu, 4jadrovy intel, nVidia tusim 285 a dalsi vybaveni uz si moc nepamatuju, ze vzdy rozhodne to nejlepsi. Ty informace lidem primo cpe a nikdo tu po nich neskocil. Ale pracne hledat na google maps idealni barak ... s tim si nepochybne da praci kazdej druhej bytar.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 04. 2009 17:50

pokud se nekomu nechce procitat diskuse, tak tu je shrnuti:

1) hlavni debata: je napadnuti kdyz na me nekdo sproste porvava a brani mi v projiti, nebo jde o napadani az kdyz mam kudlu v brichu?

2) nikomu nevadi, kdyz stat kontroluje svy obcany (naopak, kdo se chova slusne, nema co skryvat). Hlavne kdyz to ma pod palcem nas hodny stat, ktery to nezneuzije, neproda, jeho urednik to neda kamaradovi.

3) dost lidi zacne skakat do stropu, jakmile se informace zacnou zpristupnovat vsem. Uz to neni nas hodny stat, uz ty dulezity informace, ze jsem zazobanej trouba, co si nezvladne ani uklidit bordel na dvorku muzou videt zli lide.

Proste na jedne strane kontrola od statu a na druhe braneni pristupu k informacim obycejnym lidem.

Tomu se rika totalita, panove. Protoze kdo ma informace, ten vladne (bylo je a bude platne i v dobe, kdy nam budou vladnout roboti).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 04. 2009 12:16

Vytvoření lidského řetězu je napadnutí?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 03. 04. 2009 12:26

Pokud se vytvoří za účelem zastavit auto, tak bych docela řekl, že ano. Opět citace z originálu:

“My immediate reaction was anger; how dare anyone take a photograph of my home without my consent? I ran outside to flag the car down.“

„He then ran round the village knocking on doors to rouse fellow residents. While the police were called, the villagers stood in the road, not allowing the car to pass.“

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 04. 2009 13:41

Humorné je na tom tohle: how dare anyone take a photograph of my home without my consent?

...pokud ten jeho blbej barák stojí na blbém místě, tak ani v USA, ani v EU neexistuje jediný zákon který by mi zakazoval fotit exteriér nějaké budovy viditelné z veřejného prostranství, pokud se tím prokazatelně nesnažím o narušování soukromí (ve smyslu zoom otevřeným oknem do místnosti uvnitř domu). Takoví burani by za chvilku byli schopní požadovat satisfakci za explicitní (=přímý) pohled na někoho na ulici - doufejme že tak daleko nedojdeme. A že je tamní hrabství prolezlé nevychovanými lumpy a zároveň plné paranoiků je čistě místní problém - za to google žalovat nemůže....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 03. 04. 2009 13:47

Což mi připomnělo pěkný aprílový vtípek: http://www.gearthblog.com/blog/archives/2009/04/goo... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 04. 2009 13:55

Nechci to nejak rozpitvavat ale nad tou prvni vetou jsem se musel zasmat

"Pokud se vytvoří za účelem zastavit auto, tak bych docela řekl, že ano. "

Pokud znemoznim uzivateli pristup do sveho PC tak jsem ho napadl

Jinak k clanku. Me osobne by vadilo pokud by mi nekdo fotografoval detailne barak. Asi bych ho poslal nekam!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 03. 04. 2009 14:00

Měl byste při tom posílání někam v ruce nějaké argumenty, proč by to nesměl dělat? Z veřejného místa si mohu přece fotit cokoli uznám za vhodné (když nejde zrovna o věc státního tajemství). Nesmím zveřejňovat fotky osob, ale to Google řeší, obličeje rozmazává.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uu  |  03. 04. 2009 14:34

Treba obycejna slusnost a respekt k lidem, k soukromi? Tohle akorat povede k tomu, ze se zacnou vsude stavet vysoky zdi aby na pozemek nebylo z verejneho prostranstvi videt. Jak to potom bude vsude vypadat, to je vcelku zrejmy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 03. 04. 2009 16:30

Trochu mimo téma. Uvědomil jsem si, že Británie je z velké části protestantská země. A protestanté rádi dávají najevo, že nemají před lidmi co skrývat tím, že nepoužívají záclony. Zejména v noci je až nepříjemné jít uličkou, kde vidíte naprosto všechno.

Tak tohle jim nevadí, ale to, že městem projede snímkovací auto, už ano? Tady už se skrývat chtějí?

Soukromí je jednoznačný argument. Nepatří do něj ale podle mě zeď domu, ve kterém bydlím, ale až věci za dveřmi, do kterých Google neleze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uu  |  03. 04. 2009 16:50

V tomhle mate trosku rozpor - kdyz nemam zaclony, tak je samozrejme videt i dovnitr a tudiz Google leze i za ty Vase dvere.

A navic, pro zlodeje se docela dost informaci najde i "vne" - kuprikladu zaparkovany auto na zahrade. A ze se to timto pro zlodeje stava snazsi? Samozrejme, protoze neriskuje, ze kdyz si bude domy tipovat osobne, tak ho zachyti kuprikladu CCTV kamery, ktere jsou v Anglii na kazdem rohu.

Kdyz uz teda pominu, ze to s tema zaclonama to taky neni pravda, maximalne castecna - dost casto v Anglii zaclony maji a to navic podstatne "hustsi" a nepruhlednejsi nez v CR, nebo rovnou zaluzie.

A jeste vlastne k tomu zverejnovani fotek osob & rozmazavani obliceju - ono, kdyz Vas nekdo zachyti na zcela konkretni Vasi zahrade, tak na to opravdu nikdo neprijde, ze jste to Vy, pote co Google milostive rozmaze tvar....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 04. 2009 17:27

V tom pripade proc nechodis v reznym pytli obracenym naruby? Vzdyt zlodej te muze otipovat jen podle hodinek a bot.

Tohle jsou fakt argumenty typu "A CO DETI !!! MYSLETE NA DETI !!!".

Pokud mas ze vseho strach, tak si postav bunkr. Pokud si ho ale postavis na verejnym miste, tak ti ho budou lidi ocumovat.

A proc to neudelas? Ze stejnyho duvodu, z jakyho nikde nevyrostou zdi. Protoze lidi CHTEJI CUMET ale nechteji BYT OCUMOVANI. To jsou presne ty babrle vysunuty v oknech, co hlidaj ulici, ale beda jak se jeji xicht dostane mezi tebe a kostelik.

Pritom v takovym pripade maz pravo bejt nasranej ty, protoze tu neestetickou kouli je treba odstranit nebo obrazek vyhodit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 03. 04. 2009 20:45

Google nefotí v noci a ve dne přes sklo dovnitř nevidíte. V Anglii to možná není běžné, já jsem byl takhle hodně překvapen ve Švédsku - nízké domky, obrovská okna a nikde žádná záclona.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 04. 2009 15:07

Nebavme se ted o argumentech. Vy se na vsechno divate z pohledu argumentu a porad byste jenom argumentoval a to je ten problem. Nechte stranou argumenty a nejake zakony a dalsi veci ktere jsou zrejme a podivejte se na to z jine stranky. Vam nevadi pokud vam nekdo zasahuje do vaseho soukromi (ja to povazuji za zasah do soukromi)? To ze pro to nemam nejake argumenty (ikdyz jich mam plnou hu*u) jeste neznamena ze to prece musim tolerovat. Jake byste mel argumenty kdyby jste byl napr na plazi nebo na zahrade u bazenu a nekdo bude fotit vasi pritelkyni s tim ze nasledne oblicej rozmaze? Uz vidim jak jste absolutne v klidu Tady nejde jenom o ty argumenty ale je taky potreba nekdy logicky uvazovat. Argumenty ano ale nepropadnete jim za kazdou cenu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 04. 2009 15:23

.. Ale vaši přítelkyni si klidně vyfotit mohu ... a následně si s fotkou v soukromí dělat co uznám za vhodné.

Pokud mne napadnete tak se spor z čistě etického hlediska přesouvá naprosto na jinou úroveň . Pokud vám tahle skutečnost vadí , nikdo vám nebrání postavit si kolem domu dvouapůlmetrové zdi - nebudete první a okolí na vás bude hledět tak jak si zasloužíte .

Je prostě rozdíl v tom chodit s pytlem na hlavě jen kvůli tomu že ,mám nárok na soukromí a útočit na všechny , kterým se dostanete do záběru .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 04. 2009 17:41

presne tak. S tema fotkama je to holt tak, ze hodne lidi neodola a vyblejskne si peknou babu na plazi (obzvlast v cizine). No a par lidi kvuli tomu dostane pres hubu (obzvlast pokud to delaj bleskem a nevadi jim tem hromotluk lezici pobliz).

To neni o pravu, ale o reakci lidi.

Nicmene tenhle problem je uplne o necem jinym. O sireni informaci a lidech, kterym to vadi. Cela tahle debata mi prijde ja debat u zpravy "v ulici XY se do krve porvali nejaky muz se zenou".

muzi okamzite: obcas bych ty svy taky nejradsi vlepil, protoze kdyz nevi co chce a neda pokoj dokud to nedostane...

zeny okamzite: tak na nej prasaka, poradne dat pres drzku vsem prasakum a byl by klid

Proste jedna zprava, ale kazdej cte neco jinyho. A vtahuje si to na sebe v dane situaci.

No a chudak motorista mel smulu, ze vetsina lidi se spis vzije do burana, kteryho nekdo prudi, nez do profesionalniho fotografa, kterej ani nevi co je to za vesnicu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 04. 2009 14:36

tvé příměry ukazují na směšnou mozkovou kapacitu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 04. 2009 15:44

Za tímhle názorem bude asi vysoce vědecká metoda ověření IQ ... (Všimněte si archetypu - Mac OS X )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 04. 2009 17:34

jenze on nenarazel na IQ. Osobne bych to odhad spis na poruchu radice asociativni pameti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 04. 2009 17:30

Ta ulice neni tvoje. A pokud mi hodlas zamezit pristup na verejny prostranstvi aniz bys me napadl (treba porvavanim, nebo machanim nejakym predmetem), tak by bylo vhodny si pro podobny ucel vzit suspenzor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 04. 2009 20:29

> Pokud se vytvoří za účelem zastavit auto, tak bych docela řekl, že ano

Žvásty.

Dál už to ani nečtu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 04. 2009 22:20

>Dál už to ani nečtu.

se nedivim. Dal je to totiz anglicky a ty si presne ten typ omezenyho burana, co hlida "svou" ulici, aby se tam nahodou nakej cizak nerozcumoval.

A vsadim se, ze pokud bys tam byl ty, bylo by to napadeni i fyzicky, ze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 04. 2009 12:15

"vytvořili lidský řetěz a zablokovali průjezd obcí "

vs

"se vzbouřili a napadli automobil"

Je to opravdu nutné?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 04. 2009 12:17

holt bulvár, kam může přispívat kdejakej "rozklikávač" ála Čížek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 03. 04. 2009 12:24

Celkem to podle mě odpovídá originálu z Times Online:

• Village mob thwarts Google Street View car, they harangued the driver about the “invasion of privacy”

• Forming a human chain to stop it

• Villagers sprang into action

• The Google car yielded to the villagers

Je to docela zábavná zpráva, tak proč tomu nedat trochu šťávy bulvárních krimi rubrik? Neberte všechno tak hrozně vážně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  03. 04. 2009 13:29

A proč jste teda v titulku nenapsali, že to auto nezapálili a jeho posádku neznásilnili a nezabili a jejich mrtvoly nedali sežrat zvířatům?

Aha, už vím, protože by to bylo na titulek moc dlouhé.

P.S. Kdybych se naučil dělat kratší titulky, vezmete mě jako senior titulkáře?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 03. 04. 2009 13:46

Copak někdo zapálil auto, znásilnil a zabil posádku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 04. 2009 14:20

ale ani nenapadli google auto, len slovne utocili.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 04. 2009 17:10

presne tak. A je to presne o tom ze se do titulku napise takovahle hloupost, ktera hraje na nejnizssi lidske pudy, taky sem to rozklik, a kdyby tam bylo napsano slovne napadli, tak bych to ani nerozklik, pak by nemelo smysl to vubec zverejnovat, coz by taky nebylo od veci :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 04. 2009 17:20

fajn, tak si zajed do fotit do chanova a az na tebe bude 30 lidi vyrvavat "vysmahni ty bila svine", tak nam tu muzes rict, jak te nikdo nenapadl (kdyz se te v podstate ani nedotkli)

Napadat lze slovne i fyzicky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 04. 2009 20:27

Slovně napadli auto Googlu? Přestaň mudrovat, když na to nemáš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 04. 2009 22:17

samozrejme, ze fyzickou vec nikdo nijak napadnout nemuze.

Slovne napadli ridice. Nebo myslis, ze tam jenom tak stali a mlcky mu branili v prujezdu? Popr. s nim v poklidu klabosili?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 04. 2009 13:36

nepripada mi moc zabavna predstava, ze mi pred dum prijede clovek s fotakem a gpskou a zverejni, ze mam medene svody, nemam psa, mam plot vysoky 90 cm a bydlim na samote u lesa (priklad).

Vam ano? no fajn, tak se nestydte a ukazte svuj smysl pro humor - jaka je adresa Vaseho trvaleho pobytu nebo gps souradnice? jak to tam vypada? fotka by nebyla?

ps: myslim, ze se do teto diskuse jeste vecer vratim. vyjimecne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 03. 04. 2009 13:56

Je to přece v každém telefonním seznamu: Tučkova 8, 602 00 Brno. Souřadnice N 49° 12.306 E 016° 36.031. A takhle to tam vypadá: http://www.norc.cz/pano/1iesKaXV/...

Rozumím ale obávám některých lidí a myslím si, že různé úřady a organizace pro ochranu osobních údajů ještě budou Street View hodně řešit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 04. 2009 15:09

lepší odpověd´ si nedokáži představit . Mimochodem Angličané jsou divný národ a nemusí jít zrovna o venkovany - Když jsme se před léty fotili v jedné typické uličce , neváhali po nás vystartovat což odůvodnili tím že se obávají o vytipování jejich domu zloději . Docela nepříjemná zkušenost v jednu chvíli fotíte panorama a ve druhé s vámi cloumá anglický řezník ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 04. 2009 17:08

a pokud nestojis na jeho pozemku tak s tim nema pravo cokoliv udelat, pokud nemas v zaberu jeho oblicej. Ale da se podle toho usoudit na kvalitu policie, protoze tam kde neni prace policie kvalitni berou lide pravo do svych rukou a to pak spatne dopada.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 04. 2009 01:37

kdybyste si zkusil najit Marka Lutonskeho v tel. seznamu (jako ja pred napsanim onoho prispevku), zjistil byste, ze Vase udivena reakce "je to prece..." je neopodstatnena.

ale aspon je videt, ze se nebojite o svuj majetek, budiz Vam to prano

tak to zase smazte, at nemusim za 14 dni cist, ze Vam nejaky nespokojeny ctenar dosel rucne vysvetlit duvody sve nespokojenosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 04. 2009 18:51

http://www.zlatestranky.cz/bs/s/b/Marek+Lutonsk%C3%B... ...

V prave casti po kliknuti "ukaz na mape":

http://www.zlatestranky.cz/mapy/map.html...

Kdyz nekdo tak inteligentni jako ty ma problem najit barak Marka Lutonskeho, pak bych nepredpokladal, ze to zvladne prumerna osoba se zakladnim vzdelanim.

A jak uz jsem napsal - az na vyjimky jsou bytari osoby se zakladnim vzdelanim.

A ty vyjimky nedelaj "obycejny" byty...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 04. 2009 18:56

jen jeste pridam dedukci, ze ktere jsem odvodil, ze to nebude ten z Olomouce:

http://www.zlatestranky.cz/bs/s/b/computer+press/-/...

Jen pripominam: nenarazim na tvou inteligenci. Naopak predpokladam, ze ty se zvladnes zivit lepe, takze to co nezvladnes ty, tak to rozhodne nezvladne prumerny clovek se zakladnim vzdelanim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 04. 04. 2009 21:39

Jestli vám nestačí telefonní seznam, klidně můžete zkusit i obchodní rejstřík nebo katastrální úřad... adresa není žádný tajný osobní údaj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 04. 2009 17:59

a ty medeny svody mas kvuli cemu? Hadam na machrovani. No a pak ti je par lidi okomentovalo, takze se nedivim, ze se za ne ted stydis

Pokud si nekdo zdobi barak a umi to, tak chce aby na nej lidi cumeli. Pokud nekdo na udrzbu se_re, tak na ten barak stejne nikdo cumet nebude. (maximalne kdyz budou nadavat, ze to hyzdi vesnici)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 04. 2009 11:57

že lidká blbost je skutečně všudypřítomná...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 04. 2009 12:32

Suhlas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 04. 2009 17:17

Ten článek se měl jmenovat spíš "Britští vydláci se vzbouřili a napadli automobil Google StreetView". Je to klasický případ, kdy se problémy svalí na něco úplně neškodného, než aby se někdo zamyslel nad tím, jak ty problémy vyřešit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 04. 2009 17:22

...pardon "vidláci" (ach ta čeština, proboha už ji někdo zjednodušte).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 04. 2009 17:51

vlastne je nekonecna stejne jako vesmir. Ten vyrok ma pul stoleti a zatimco jeho prvni cast se opakovane prokazuje, mozna by to chtelo zapracovat na dukazu te druhe casti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 04. 2009 19:06

+1

.. jeste bych k tomu dodal..

Rozmazeme lidi, verejne budovy, SPZtky.. nebo radeji i automobily.. vlastne vse... - vazne demence. Vim, ze to nejsou vsichni - ale minimalne to tak zni - Britove u mne tedy klesaji hodne rychle.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 04. 2009 21:49

až ti vyčórujou byt nebo barák tak se k nim ještě rád přidáš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor