BP kvůli ropné krizi utratila necelé 4 miliony dolarů na AdWords

BP kvůli ropné krizi utratila necelé 4 miliony dolarů na AdWords

Ropná skvrna v Mexickém zálivu zasáhla ať už přímo, nebo nepřímo do života celého tamního regionu. Zároveň se ale projevila i v internetové reklamě. Firma BP podle magazínu AdvertisingAge utratila za pozitivní reklamu celých sto milionů dolarů. Ačkoliv se jednalo především o televizní spoty, svůj prostor dostal i internet v čele s reklamou ve vyhledávačích.

Zatímco na počátku krize BP platila v průměru 57 tisíc dolarů měsíčně za kontextovou reklamu ve vyhledávačích, v červnu částka poskočila na 3,6 milionů dolarů. Tím se z BP mimo jiné stal jeden z největších zadavatelů reklamy v americké verzi Google AdWords.

Klepněte pro větší obrázek
BP si v průběhu léta platila reklamu ve vyhledávačích na citlivá témata jako třeba „únik ropy“

A jelikož jsou USA stále ekonomickým internetovým tahounem, BP se vyhoupla do čela i v celosvětovém srovnání. A jen pro zajímavost – kdo jsou ti další největší zadavatelé AdWords reklamy v USA? S 8 miliony dolarů měsíčně je na prvním místě operátor AT&T. Zajímavé je také čtvrté místo, které patří Amazonu, nebo pátý eBay. Na šestém místě se umístila právě BP.

Témata článku: Web, Spot, Google AdWords

1 komentář

Nejnovější komentáře

  • cuk 7. 9. 2010 11:26:22
    Nemysleli jste spíš AdWords?
Určitě si přečtěte

Nové úlovky kamer Googlu: Šmírovačka na Street View nepřestává bavit

Nové úlovky kamer Googlu: Šmírovačka na Street View nepřestává bavit

Google stále fotí celý svět do své služby Street View. A novodobou zábavou je hledat v mapách Googlu vtipné záběry. Podívejte se na výběr nejlepších!

19.  5.  2017 | redakce | 38

Nastal čas znovu vynalézt klávesnici. Anebo vám ta současná opravdu vyhovuje?

Nastal čas znovu vynalézt klávesnici. Anebo vám ta současná opravdu vyhovuje?

**Měli bychom provést revoluci klávesnice? ** Anebo je její dnes už hodně zastaralý koncept prostě nejlepší? ** Budeme na klávesnici odkázaní už navždy?

20.  5.  2017 | Jakub Čížek | 58

WannaCry se neměl vůbec rozšířit. Stačilo, abychom používali Windows Update

WannaCry se neměl vůbec rozšířit. Stačilo, abychom používali Windows Update

** WannaCry se masivně rozšířil kvůli zranitelnosti ve Windows ** Ta mu umožnila, aby se pokusil sám napadnout další počítače ** Jenže ta chyba už je dva měsíce opravená!

22.  5.  2017 | Jakub Čížek | 84


Aktuální číslo časopisu Computer

Supertéma: moderní cestování

Kdy opravdu přijdou nové baterie?

Velké testy: 6 herních notebooků a 8 volantů

Recenze: AMD Ryzen řady 5