Podívej se na jakoukoliv novou kancelářskou budovu a uvědom si, jaká je plocha oken. Když vezmu příklad barák ve kterém pracuji já, tak šířka je odhadem 50 metrů, výška zhruba 20 metrů, z toho 80 procent je sklo. To je 800m^2 a počítám pouze jižní stranu. Takže jednotky watů z m^2 dají jednotky kilowat výkonu i na relativně malé budově. Když ještě připočítáš, že v létě nemusíš tuhle energii chladit a že na světě existuje spousta míst, kde není problém topení, ale chlazení, tak to najednou není tak špatné.U auta to nemá smysl, tam už by byl vhodnější nějáký nástřik nebo ohebný panel, který by nebyl na oknech, ale na střeše a na kapotě a využíval by celé použitelné spektrum a ne jenom neviditelnou část. A auto má moc malou plochu, takový městský autobus s hybridním pohonem by už ze střechy mohl nějakou úsporu paliva mít. Pokud by se kombinovaly i nějaké panely na zastávkách a bezdrátový přes v době nástupu a výstupu (podmíněno slušnou účinností přenosu)