Blázen do Minecraftu naprogramoval animaci s pomocí pouhých 252 znaků

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 34

Názory k článku

avatar
02. 12. 2013 18:31

Hezké hračky, já spíš sázím na to až výkonné čipy budou u kamer schopny vektorového záznamu z čipu. Jedině tak má význam ukládat videa v obřích rozlišeních +32K budoucnosti. A úložiště nic neřeší i kdyby bylo seberychlejší např. jako RAM pořád to bude přenosová pakárna o následném zpracování nemluvě. Nyní se to zatím zkouší, záznam musí být ořezán (nelze vše zahrnout ani do vektoru, ale to se děje i dnes u H.265) ovšem možnosti a především potřebné místo je zcela jinde. To je reálné / žádoucí využití takových možností.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 12. 2013 14:41

"touch this" - raytracing in 64kb, 10 let spatky a jeste je to nadherne :)http://www.pouet.net/prod.php...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
02. 12. 2013 13:08

Kedysi dávno sa ku hrám pribaľovali intrá. Boli to také animácie s muzikou, a tiež to mávalo smiešne malé veľkosti (vhľadom na to, čo to dokázalo).
Takže toto je iba taká malá pripomienka ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 12. 2013 13:06

Jabka, hrušky...Srovnávat velikost kódu programu s PNG obrázkem je míchání jablek a hrušek dohromady a jejich vzájemné porovnávání. A jak již bylo řečeno dříve, velikost kódu neznamená optimalizaci. Maximálně je to optimalizované pro velikost kódu, ale ne nutně pro ostatní věci. Úvaha, vynechám pár podmínek které řeší nějaké chyby v zadání, třeba předejití dělení nulou, nebo povolený rozsah zadávaných hodnot. Tohle vynechám a jsem frajer, hned mám menší kód, co na tom, že aplikace nebude vždy dobře fungovat, hlavně že jsem ušetřil 2kB!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 12. 2013 12:56

Tenhle kousek kodu je sice obdivuhodny tim ze se do maleho poctu znaku podarilo nacpat docela zajimavou funkci, ale jinak je to typicky priklad jak by spravne napsany kod vypadat nemel. Pripomina to spis prispevek do IOCCC (International Obfuscated C Code Contest). Uz jsem tam videl i fungujici letecky simulator ktery ma (po vyhazeni mezer) pod 2 kb zdrojaku:http://www.ioccc.org/1998/banks.c...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 12. 2013 12:42

neexistuje dokonale optimalizovaná aplikace. Časově nenáročná verze složitějšího algoritmu je z pravidla paměťově náročná a naopak jeho paměťově nenáročná verze je zase časově náročná. To která se použije je dáno prostředky, které jsou k dispozici.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
02. 12. 2013 12:22

http://i.imgur.com/OakUDU5.png... a vy se divíte, že každej používá AdBIock...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  02. 12. 2013 10:57

Len trochu rýpnem ku "které nebudou zahlcovat počítače". Tých 252 znakov úspešne zahltilo celé 1 jadro môjho PC.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor