Auto budoucnosti podle Nvidie [CES]

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 15

Názory k článku

10. 01. 2015 18:00

No to je ale hovadina!!
Řízení aut a ovládání prvků v nich je záměrně jednoduché, aby řidiče NEROZPTYLOVALO od řízení! Takže "graficky propracovaný" otáčkoměr a "dvě aplikace nad sebou" ať si milá NVidia strčí do řiti.
Možnost přizpůsobit si otáčkoměr, prosím. Například mně by vyhovovaly velké digitální číslice a jejich zbarvení jinou barvou při překročení rychlosti, to bych jednoduše viděl periferním viděním. Ale tohle je fakt kravina. A ovládání dotyky místo čudlíky po paměti je ještě větší.
I teď jsou někteří lidé schopni bourat, když si při řízení nastavují rádio, co teprve při ovládání tohohle? To aby se pak jeden bál jet na silnici, aby náhodou někdo v protisměru při řízení nepařil Angry Birds.
Nemluvě o tom, že elektronika je poruchová, víceméně analogová auta jsou rozhodně spolehlivější.
Ne, děkuji Grafické orgie mají smysl ve hrách, ne při práci a už vůbec NE při řízení!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
10. 01. 2015 10:48

Auto budoucnosti? Na co volant? Volant v bude jen jako nouzový prostředek. Na co rychloměr a otáčkoměr a ještě k tomu takový úplně nešťastným grafickým hype.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 01. 2015 08:34

Jako jo, je hezký ten posun, ale to ať vymyslí auto který bude řídit samo. Je to nepřehledný, komplikovany, hnusný. Místo aby se řídilo a užívala se jízda, tak aby se ladilo na dotykové ploše. Tady je vidět neschopnost lidí, který nedokážou dojet kam chtěj bez navigace. Navigace by měla sloužit jen řidičům kamiónů, který jezdí furt někam jinam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 01. 2015 22:33

palubovka hnus ala Lancia Hyena a budíky totálně nepoužitelný....se kluci od počítačů nemohli podívat třeba do Lexusu LFA, MB S nebo v krajní nouzi Fiat Tipo/Tempra?
Lancia:
http://www.bozhdynsky.com/wp-content/uploads/2012/0... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
09. 01. 2015 20:04

Bože... To je fakt luxusní... Snad kvůli tomu nebude víc bouraček

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
09. 01. 2015 17:36

budoucnost rozhodně není v grafických orgiích na obouch panelech, řidič se primárně musí věnovat řízení a tomu co se děje venku před autem. Ovládací prvky musí být jednoduché, poslepu nahmatatelné a intuitivní. I po několika letech používání dotykového telefonu vzpomínám na klasické tlačítkové a jejich snadné a rychlé ovládání jednou rukou... dotykové ovládání stojí drahocený čas a pozornost řidiče...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
09. 01. 2015 17:33

boze jakej trol vymejslel tu palubku, otackomer a tachac dohromady zaberou 2/3 displeye a jeste sou udelany tak ze clovek tu rucicku v tech stejnejch barvach ani nenajde a na navigaci aby si bral clovek lupu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 01. 2015 17:12

Jakkoliv třeba elektrický automobil Tesla S obdivuji, tak velké dotykové panely na středovém panelu považuju za neergonomické až nebezpečné. Když jedete potřebujete, aby ovládání bylo pokud možno v zorném poli a ne někde utopené dole na střeďáku. Stačí pár vteřin věnovat panelu a můžete přejet chodce nebo narazit do auta před vámi. Když jedete normálním autem, ovládací prvky jako třeba klimatizace, ovládáte na středovém panelu už automaticky po slepu. Je kravina za jízdy koukat na dotykový panel (tablet) a hledat funkci klimatizace a poté samotný posuvník, jak jsem to viděl ta jízdy u Tesly S v jednom videu. Řidič čuměl dlouhých 7 vteřin na tablet, aby nastavil jiný režim jízdy, zatímco auto po slepu urazilo asi stovky metrů ! To samé navigace v Tesle, čumite za jízdy na display a vůbec nevíte co se děje před vámi na silnici. Přitom obyčejná navigace připnutá na skle před vámi umožňuje sledovat silnici i navigovaný směr jízdy zároveň.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor