Apple už prý není tak atraktivní pro americké teenagery

Kouzlo Applu prý pomalu přestává působit na současné americké teenagery. Tvrdí to alespoň článek na Forbesu, který cituje některé marketingové studie orientované na mladé. Podle nich touží po iPhonu 67 % bohatších amerických teenagerů a 22 % po Samsungu, ještě před rokem přitom po produktech Applu toužili téměř všichni.

Marketingoví odborníci upozorňují, že Apple je klíčovou značkou pro generaci narozenou v 70. a 80. letech, nicméně nová generace narozená okolo přelomu století se už vymezí proti svým rodičům a vybere si jiného hráče. Právě pokles atraktivity Applu by mohl napovídat, že tento jev už v Americe pomalu začíná.

Témata článku: Apple, Mobility, USA, Teenager, Forbes

153 komentářů

Nejnovější komentáře

  • cicolably 21. 1. 2013 12:35:02
    asi takto mamiii chcem ájfoun ? kolko stojí ? 650€ . čóó´? tu maš 200€ a...
  • johanesek 15. 1. 2013 14:44:23
    Vypadá to, že už to začíná, Apple snižuje objednávky dílů, akcie klesají
  • svkopeth 15. 1. 2013 10:15:12
    Mam HTC Desire X a som uplne spokojny.
Určitě si přečtěte

Nebuďte jako Emma Watson. Poradíme, jak nepřijít o hanbaté fotky

Nebuďte jako Emma Watson. Poradíme, jak nepřijít o hanbaté fotky

** Pokud už choulostivé snímky vyfotíte, dbejte na jejich zabezpečení ** Útočníci je nejčastěji získají z cloudového úložiště ** Pozor si dejte i na phishing a řádné zabezpečení telefonu

25.  3.  2017 | Stanislav Janů | 52

Špičkoví hackeři útočili na prohlížeče. Chrome odolal, ale Edge je tragédie

Špičkoví hackeři útočili na prohlížeče. Chrome odolal, ale Edge je tragédie

** Do Vancouveru se sjeli hackeři ** Soutěžili v útocích na prohlížeče ** Chrome odolal, ale Edge to projel na celé čáře

22.  3.  2017 | Jakub Čížek | 79


Aktuální číslo časopisu Computer

Supertéma o počítačové bezpečnosti

AMD Ryzen přichází

Velké testy kinoprojektorů a levných sluchátek

Příslušenství do USB-C