Díky, toto je mi tak nějak jasné, ale šlo mi hlavně o to, jak někdo dojde k tomu, jak je ta značka cenná. Hodnotu značky oddělenou od likvidních peněz, majetku, závazků a kalkulovat jen název, image/karmu, příležitosti apod. je podle mě na analytické úrovni úplně nesmyslné a nevypovídá to absolutně o ničem, protože takovou cenu může určit jedině a pouze TRH a nikoliv analytik. Jak může analytik přesně říct, kolik by nějaká firma inkasovala za prodej své značky, která navíc úzce souvisí s firmou samotnou, úspěchy, majetkem a především lidmi? Bez toho všeho je značka téměř nic a platí to i opačně. Podle mého je skutečná tržní hodnota značek mnohem výš. Kolik by byl schopný dát třeba Google za to, aby zničil značku Microsoft Windows, kolik by dal Samsung za možnost prodávat svoje mobily pod značkou Apple iPhone apod...?Podle mě je to prostě tohle stanovení hodnoty značky pouze a jen střílení od boku. Možná bych byl schopný akceptovat pořadí, ale konkrétní hodnoty určitě ne. Je mi jasné, že třeba značka Mercedes-Benz je hodnotnější než Saab atd.