Apple má stále nejhodnotnější značku, skokanem roku je ale Facebook

Interbrand po roce sestavil nový žebříček nejhodnotnějších značek na světě. Na prvních příčkách se toho oproti loňskému vydání nic moc nezměnilo. Nejdražší brand má stále Apple (119 miliard dolarů) následovaný Googlem (107 miliard dolarů) a Coca-Colou /82 miliard dolarů). První desítku okupují ještě další počítačové společnosti IBM, Microsoft a Samsung.

629009207
Světové firmy podle hodnoty jejich značek

Zajímavou pozici má Facebook. Jeho značka je sice se 14 miliardami až na 29. místě, nicméně Interbrand jej právem označil za skokana roku, hodnota značky společnosti totiž podle analytiků poskočila o celých 86 %, což ostatně koreluje i s rostoucím majetkem zakladatele společnosti Marka Zuckerberga, který podle Forbesu dle jmění překonal i šéfa Googlu Larryho Page.

Diskuze (5) Další článek: Potvrzeno: 16. října se dočkáme další várky novinek od Applu

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , ,