"Nejlepší značka." Když tohle někdo řekne, tak je to známka tuposti...Neexistuje nic jako "nejlepší značka" nebo "nejkvalitnější firma", vždy záleží na jednom konkrétním produktu, který se dá posuzovat. Apple měl taky své propadáky a Jobs taky.Podobně jako neexistuje "nejlepší hudební skupina", která by vždy byla TOP 1 od svého vzniku až do smrti členů. Je normální, že jednou udělá hit skupina X, pak třeba Y. Některé úspěch dokáží opakovat, ale nikdo ne trvale.Výhodou firem jako je Exxon je jejich trvalá hodnota. Exxon bude mít extra vysokou hodnotu i v roce 2050 nebo 2150 - to možná ještě mnohem vyšší vlivem nedostatku ropy.Ovšem Apple, Google, Facebook, Microsoft budou v té době už jenom pozůstatky v nějaké další firmě, která je kdysi dávno koupila a využila, co se použít dalo.U technologických firem je totiž známá věc, že mají hodnotu jen do té doby než nějaká jiná firma nepřijde s něčím lepším nebo jen oblíbenějším. Typickým příkladem je třeba Xchat (v ČR a jeho obdoby po světě) - byla mu přisuzována obrovská důležitost i hodnota... Ovšem pak přišel Facebook a hodnota je nula :).