Americký internetový moloch AOL postupně ukončuje některé bezplatné online služby. Migruje totiž na obchodní model, jež má být založený na reklamách namísto současného předplatného.
AOL tak postupně vypne Xdrive -- službu pro online uložení souborů, AOL Pictures -- web pro sdílení a správu fotografií a Bluestring -- službu určenou pro sdílení fotografií, videa a hudby. Společnost přitom bojuje s nepříliš velikou popularitou jejich služeb mezi uživateli. Meziročně vzrostlo procento nově příchozích uživatelů o pouhé jedno procento.
Firma navíc nemá takové zisky ve svém původním oboru, a to je poskytování dial-up připojení. Proto se snaží přejít na financování služeb poskytovaných reklamou. AOL se před úplným vypnutím zmiňovaných služeb pokusí najít kupce, aby pro současné uživatele zůstal provoz zachován. Pokud nedojde k prodeji, budou služby vypnuty koncem tohoto roku
Zdroj: New York Times