AOL propustí až 1300 zaměstnanců, uživatelé nevolají na call centra

Diskuze čtenářů k článku

Xp  |  10. 05. 2006 07:28

Spis uz nikdo nema naladu se 20 minut proklikavat prez nejakej mluvici stroj.....vzdycky u toho dostavam infarkt...JA CHCI MLUVIT ROVNOU S CLOVEKEM..nez furt poslouchat nejaky nabidky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kozzy  |  10. 05. 2006 07:39

Svatá pravda-například na 800 123 456 ,nebo další sado-maso linka-800 184 084..bývá zaručena několikahodinová diskuze s E.T....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MB.  |  10. 05. 2006 08:33

A na konci je stejne zaznamnik: "znechte nam prosim vzkaz...."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jt  |  10. 05. 2006 09:09

800123456 je podle me vpohode. Staci dat, ze chci novou telefoni linku a s operatorem mluvim hned.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleš MAJA Slabý, Aleš MAJA Slabý  |  10. 05. 2006 09:21

Ale pšššššt.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pleskot  |  10. 05. 2006 09:44

je to vychcanost od zákazníka, ale oni s tím nic nemohou udělat, nesmí zákazníka vyhodit.... u telefonního hovoru mě to nesere, protože jednotlivé hovory nevidím, ale maximálně mě to nasírá v bance s vyvolávacím zařízením, tak ty předbíhající lidi vidím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleš MAJA Slabý, Aleš MAJA Slabý  |  10. 05. 2006 10:24

No ale neni to spis chyba banky? Když ptáčka lapají pěkně mu zpívají?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
yo  |  10. 05. 2006 09:37

A hlavne nepovedali, ze im klesa pocet subscriberom, tak preto mozu prepustat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor