AOL propustí až 1300 zaměstnanců, uživatelé nevolají na call centra

Americký internetový gigant AOL, který je odnoží mediálního koncernu Time Warner, údajně propustí až 1300 zaměstnanců a to převážně z call center. Představuje to zhruba 7 % celkové pracovní síly firmy. Právě na zákaznická centra údajně volá čím dál tím méně uživatelů. Od roku 2004 se počet telefonátů snížil na polovinu. To vede k omezování počtu zaměstnanců a dokonce k úplnému zrušení některých call center.

A co je hlavní příčinou tohoto stavu? Mluvčí AOL Nicholas Graham spatřuje hlavní důvod v tom, že uživatelé už jsou zkrátka zkušenější než dřív, řadu problémů dokáží vyřešit sami a pomáhají jim k tomu i rozličné softwarové nástroje.

Zdroj: BBC News

Témata článku: AOL, Bbc News, Call

8 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Aleš MAJA Slabý, Aleš MAJA Slabý 10. 5. 2006 10:24:45
    No ale neni to spis chyba banky? Když ptáčka lapají pěkně mu zpívají?
  • Pleskot 10. 5. 2006 9:44:00
    je to vychcanost od zákazníka, ale oni s tím nic nemohou udělat, nesmí...
  • yo 10. 5. 2006 9:37:25
    A hlavne nepovedali, ze im klesa pocet subscriberom, tak preto mozu...
Určitě si přečtěte

Monitory do 10 tisíc: poradíme, jaké jsou teď nejlepší

Monitory do 10 tisíc: poradíme, jaké jsou teď nejlepší

** Dobrý monitor s kvalitním panelem lze pořídit pod tři tisíce korun ** Pod deset tisíc si můžete koupit pracovní 27" monitor nebo nejlevnější použitelné 4K ** Vybrali jsme také ideální model pro vícemonitorovou konfiguraci

27.  11.  2016 | Stanislav Janů | 13

Sbíječky vyměnili za klávesnice. Nový projekt má za cíl přeučit horníky na programátory

Sbíječky vyměnili za klávesnice. Nový projekt má za cíl přeučit horníky na programátory

** Programátorů je málo a horníků bez práce po uzavření dolu Paskov bude moc ** Problém řeší unikátní projekt ** Pilotní kurz dává naději, že by z horníků mohli být použitelní kodéři

28.  11.  2016 | David Polesný | 76