Americký fotbalový stadion: systém Windows nebyl řádně ukončen

Diskuze čtenářů k článku

avatar
15. 09. 2009 20:52

Kdysi jsem si myslel, že Windows (verze podle vlastního uvážení čtenáře) jsou nejhorším systémem na světě a neúnavně jsem podporoval kohokoliv, kdo byl ochoten se alespoň bavit o linuxu (následně jej na ten linux přetáhnout). Dnes už je vše jinak. Windows (verze podle.......) je naprosto nepřekonatelný systém, a to díky cca 20 letému vývoji nejvyspělejší umělé inteligence všech umělých inteligencí. Jediný problém je, že ta inteligence je již hodně dlouho vyspělá natolik, že si vypěstovala vlastní smysl pro humor (a ten je mnohdy velmi drsný).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 09. 2009 22:53

to je sakr bliti linuxaku. je videt, ze alespon MACaci sedi v klidu a moc je to nebere. Takove pubertacky linuxakove blitky me uz vazne hodne serou. Porad se musim jit vyblejt a radsi prejit nekam na zahranicni IT magaziny kde je rozumna komunikace.

Neni vam jedno na jakem systemu to bezi nebo co to dela ? Proste nevim jak vy Ale nam v praci za poslednich nekolik let se nevysral zadny pocutac. A takove hlasky to se stavaly jen u W98 a 2000 - od XP jsem zadnou takovou hlasku nevidel. A navic - pokud se to vysralo a hodilo takovy screen je to chyba lamy co neumi spravovat ovladaci PC pro tabule. Urcite si tam delal nejake hovadiny a zasral pocital a dovedl ho k takovemu pretizeni, ze se to muselo kompletne resnout. Navic by me zajimalo (jak tady nekdo psal) - kde ve Vista nebo W7 najdu podobnou hlasku nebo pri jake cinnosti, protoze at se snazim jak se snazim nic takoveho vyvolat uz par hodin nemuzu jak an Vistach tak na W7 - XP uz nemam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 09. 2009 23:09

Win2k a nestabilni ? Ja jsem zatim od MS stabilnejsi OS nevidel (pocitam samozrejme se SP4)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 09. 2009 23:10

[x] Urazit linuxakov

[x] Spomenut pubertu

[x] Upozornit, ze mne este {nikdy/poslednych X rokov} ziaden Windows nepadol

[x] Zvalit to na chybu {medzi stolickou a klavesnicou/hardwareu}

[x] Zdoraznit, ze Windows {2000/XP/Vista/7} uz celkom urcite nepadaju (urcit podla aktualne poslednej)

[x] Zdoraznit, ze padave boli len do {98/2000/XP/Vista} verzie (urcit podla aktualne predposlednej)

alebo tiez todo-list "uzivatela Windows" pre reakciu na spravu o dakom pade Wokien

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 09. 2009 07:24

No však je to taky všechno pravda!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 09. 2009 11:45

Jsem tady, tak co se to tady deje?????!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 09. 2009 12:55

to jste asi slepý, vytahl jsem widle 7 ze zdi a po zapnutí jsem viděl cca tohle :

Systém windows nebyl řádně vypnut:

Spustit systém normálním způsobem

Provést MEM-test

cosi kdesi

A to jsem ty widle 7 zapnul 2x za život

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 09. 2009 14:15

feartohell:

Linux nikdo nechce, Windows pořád padají a Mac je prostě nejlepší

IRONIE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 09. 2009 14:41

toto je dobry clanek pro Applisty a Linuxaky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 09. 2009 19:06

jj, kazdy chvilku taha pilku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 09. 2009 11:13

Ja si myslim ze aj negativna reklama je reklama, a co by som dal zato keby tam je "Linux nebol riadne ukonceny"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 09. 2009 13:58

Linux nic takového nemá, linux si prostě bootuje a nikoho neotravuje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 09. 2009 14:03

hej hej, len dnes ma velmi potesila 10minutova kontrola disku po surovom vypnuti :) ale to je aspon zabavnejsie ked tam behaju percenta :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 09. 2009 12:31

jj on to občas musí zkontrolovat, ale na nic se neptá, vše udělá sám, prostě to zapneš a nabootuje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 09. 2009 14:39

jj, nikoho neotravuje, protoze jej prakticky nikdo nepouziva

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tc
14. 09. 2009 15:08

Niky: Bez se lecit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 09. 2009 16:53

Mozno by si sa cudoval, ale isto si sa aj ty sam stretol s mnozstvom zariadeni na ktorych bol prave Linux, a kde sa podobna hlaska nikdy neobjavila :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
videoeditor | 14. 09. 2009 22:29

Už se mi několikrát stalo, že po mém testování možností zábavního systému v obrazovce v letadle se to zablokovalo a museli to restartovat. Vždy tam byl Linux.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 09. 2009 11:07

Zakrehlo, ale ziadna hlaska :D, Mne sa vcera tiez stalo, ze mi zakrehol, ale to bolo sposobene KDE4 :), no od kamosa som dostal odpoved, ze linux nezabrzne nikdy uplne neviem co je natom pravdy :) btw na nasom Openboxe /satelit/ sa nam uz ties stalo ze to proste zatuhlo a riesil to len tvrdy reset :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 09. 2009 12:49

V čem že byl ten linux ? a kousla se APP nebo systém ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 09. 2009 13:38

kompletka X, zvuk sa zacyklil, a napomohlo anio ctrl+alt+bckspc, ale keby poznam alt+sysrq+o tak to by mozno pomohlo :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 09. 2009 09:34
avatar
14. 09. 2009 08:40

HD displaye nie sú podél tribún, ale mega HD displaye sú zavesené v strede nad ihriskom...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 09. 2009 08:29

Nové automaty ČD jedou také na Windows a také to je vidět, už jsem párkrát potkal černou obrazovku, chybu při bootu a jednou myslím i BSOD.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 09. 2009 12:55

Ve městě zase máme infoboxy na Linuxu a když jdu cca v 9 dopoledne kolem, tak je tam dost často boot (ten textový ukecaný), nevím jestli mají nastavený pravidelný restart nebo se to prostě sype.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 09. 2009 13:53

možná mají automatické aktualizace a nastavené if restart needet do it! (popřípadně administrace přez SSH a ručne provedený restart)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 09. 2009 07:22

... a že zrovna v 9:00 dopoledne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 09. 2009 12:26

pokud je to takhle přesné tak to budou pravděpodobně automatické aktualizace, nebo je administrátor zvyklý z win resetovat aby se daly používat tak tuto zkušenost použil i na linux

A také je možné že se ten stroj přehřívá, ale to by se nevypínal tak přesně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 09. 2009 21:27

No je fakt, ze na svem PC taky obcas potkam cernou obrazovku, ale zapnutim PC se to vzdycky spravilo. A nepiste sem, ze jste taky radi ;) staci, ze to tesi mne ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 09. 2009 08:22

A není to jedno co tam maj? A není to náhodou tak, že je to placená antireklama ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 09. 2009 08:41

Nesmíš to tak žrát, to bylo spíš k pousmání

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 09. 2009 07:52

nekde mam mozna jeste foto z mobilu, jak spadly win v Alze na tom dotykovem displeji u reklamaci. doslo k tomu behem zadavani cisla reklamace :) rekl jsem to clovekovi za pultem, kdyz jsme resili reklamaci a rekl mi, ze jim to dela porad. na tech velkych obrazovkach jsem to u nich jeste nevidel. zatim :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 09. 2009 08:04

To budou mit asni nekde neco spatne. Mne wokna jedou bez problemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 09. 2009 19:04

tak to jsem moc rad :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 09. 2009 06:39

někdo neumí vypínat počítač... Tohle psaly Windows 95/98, jestli se nepletu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 09. 2009 13:03

tohle delaji i sedmicky.... je to proste vyber toho, ejstl inechces prepnout system do recovery modu po hardresetu.. nevim co na tom je divneho? a nechapu c oje na tom k medializaci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 09. 2009 13:28

w2000 taky, na nich bezilecos, treba i vetsina dzuboxu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 09. 2009 13:50

kdo řekl že jej neumí vypnout ? třeba sletěl sám, nebo se kousnul a odpojení od zdroje energie bylo jediné řešení

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 09. 2009 14:40

Je to ve clanku. Co se takhle naucit cist? Chapu, Linuxari to povazuji za zbytecne, ale zaklady rozpoznavani znaku byste mohli umet, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 09. 2009 12:24

Nevím jestli jste opravdu tak hloupý , nebo vás baví ze sebe dělat takového debila ...

V textu se nachází :

Někdo ze správy stadionu zřejmě natvrdo vypnul počítač.

TZN: nikdo neví za jakým účelem byl vypnut na tvrdo, já jen polemizoval o tom že to nemuselo být vypnutí na tvrdo za normálního běhu (jak bylo uvedeno výše "někdo neumí vypínat počítač" což znamená že jej neumí vypnout v normálním stavu) ale existují i další možnosti jako je pád OS ->automatický tvrdý restart, zásek OS -> tahání ze zdi (nebo tlačítko reset popřípadě kolébkový vypínač na zdroji)

Už ? nebo potřebujete 2 hodinovou vymazlenou prezentaci ve velké hale ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 09. 2009 14:40

Je to ve clanku. Co se takhle naucit cist? Chapu, Linuxari to povazuji za zbytecne, ale zaklady rozpoznavani znaku byste mohli umet, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 09. 2009 14:53

Boze Niky... *Pisat* cloveku, aby sa naucil citat, na to vazne treba genia tvojho formatu

Inak, az ta ten amok prejde a vrati sa ti tvoja schopnost chapat precitany text, mozno si vsimnes slovka "zřejmě" v danej pasazi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Souček  |  14. 09. 2009 02:04

Stejný případ už byl medializovaný před 3 roky - viz obrázek č. 5 na http://www.miguelcarrasco.net/miguelcarrasco/2006/10/bl... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 09. 2009 00:42

HAHA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor