Americké úřady chtějí regulovat mapové aplikace pro mobilní telefony

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 24

Názory k článku

20. 06. 2014 16:55

No třeba si dokáži představit situaci, kdy hlavní komunikace někde vedou delší cestou a zároveň existuje existuje zkratka, která však pro intenzivní provoz není vhodná a takový provoz způsobuje problémy (navigace nerespektuje obchvat nebo taková situace vznikne spontánně) a ne vždy to lze řešit opatřením jako je značka "Průjezd zakázán".Pak by dávalo smysl aby si obce mohly takovouto zkratku z navigování vyloužit, aby taková místní komunikace skutečně sloužila místním a ne tranzitní dopravě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 06. 2014 12:20

No, to by taky mohli chodit třeba dům od domu, a pálit staré mapy...
To je zase debilovina.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 06. 2014 01:25

americani sou kompletne v PR . . ted uz to valcuje cina, rusko za chvili a my bysme se meli ucit rusky kvapem, ostatne ministra financi mame provereneho byvaleho estebaka . . jednu vyhodu uz mame

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
19. 06. 2014 21:35

Teda tady si clovek uzije legrace. Nejdrive nemyslici redaktor zjevne neovladajici ani zakladni anglictinu napise do clanku naproste nesmysly, protoze nedokaze pochopit vyznam velmi jednoducheho anglickeho textu a nasledne tu squadra pytliku, aniz by se pokusila precist original, redakcnimu troubovi prizvukuje jak jsou ti Amici hrozni, ze chteji zakazat neaktualni mapove podklady. Pritom v originalnim clanku se vubec o mapovych podkladech nemluvi, ale resi se ze ovladani navigacnich aplikaci v telefonech a tabletech muze vyrusovat ridice od rizeni (coz asi muze) a tedy zdali by tyto aplikace nemely byt regulovany, stejne jako dalsi zarizeni pouzivana v autech, za ucelem omezeni tohoto jevu. Coz je mozna kontroverzni nicmene celkem logicke, narozdil od tech redakcnim placalem zminovanych mapovych podkladech starsiho data.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
19. 06. 2014 21:01

Rozumně myslící člověk chápe, že něco jako zastarávání map probíhá a nebude se na navigaci úplně spoléhat. Ta mi má přece pomoct s cestou, ne řídit za mě. Když mi starý TomTom One v3 doporučil otočit se na dálnici, která pro něj byla polem, taky jsem ho neposlouchal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
19. 06. 2014 17:10

Uz vidim ako by to zneuzili nase zelene mentalne subnormy. Tak ako cihaju na vodicov za krickami ako uchylaci aby splnili kvotu a naplnili statny rozpocet (uz len system ze si fizli stanovuju plan kolko maju za planovane obdobie vybrat na pokutach je chory) tak teraz by po novom cakali za mestami po vydani mapovych aktualizacii a kontrolovali navigacie v kazdom aute. Zlata bana. Za dva - tri dni vyberu na pokutach to co maju naplanovane na mesiac a mozu ist spokojne chrapat na parkovisko pred Tesco.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
19. 06. 2014 16:35

No v prvé řadě by někdo měl regulovat americké úřady.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
19. 06. 2014 16:28

Stáhnout z prodeje všechny mapy v knihkupectví, které ještě nemají zakreslený SOKP, spojku D5 a D1, aby to nějakého Američana nepřekvapilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor