Američany nesleduje pouze Facebook, ale také supermarkety

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 20

Názory k článku

28. 11. 2011 22:03

Ten marketing je prostě zlo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 11. 2011 18:59

Musejí mít velké množství BTS s krátkým dosahem tak aby mobil častěji přecházel z jedné na druhou a pomocí síly signálu se určila vzdálenost stejně jako to funguje u polohy v Google maps bez GPS. Díky velké hustotě BTS je pak přesnost polohy mnohem vyšší. Jinak si to nedokážu představit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 11. 2011 13:54

Mno, přiznám se, že tohle považuji za hoax. Mobil běžně nevysílá, pokud nestahuje zrovna nějaká data nebo člověk zrovna nehovoří (a pak ale dost možná přestává nakupovat).Pokud by se podařilo obchodnímu domu přimět telefon neustále vysílat, jeho majitelé by mu asi nepoděkovali, protože takové hodinové vysílání vytluče baterku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 11. 2011 13:43

No dle mého jde primárně o to přesvědčit supermarkety, jak je to výhodné a jak to nezbytně potřebují jejich markeťáci no a sledovací HW SW jim prodat. A ti až za nějakou dobu zjistí, že je to na 2 věci, už tady bude zase nějaká jiná kravina, jako např sledování pohybu RFID čipů po prodejně (třeba kolikrát to vytáhli z regálu a prohlíželi). Dle délky prohlížení pak stanoví míru zaujetí daným zbožím (ve skutečnosti babka brejlila na miniaturní bílé písmo na obalu v barvě slonové kosti, aby zjistila co že je to za šmejd).Sledování zákazníků alias 1984 sice ano, ale hlavně jako hifi hračka pro markeťáky a jiné mladé flexibilní kreativní ..... kravaťáky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 11. 2011 13:40

Sledování pomocí mobilů je dobrej nápad, lepší je ale sledování pomocí kamer s využitím rozpoznávání obličejů. Nejspolehlivější je ale kombinace obou způsobů. Samozřejmostí je využití historie nákupů. Využítí je veliké, například interativní reklamy - projdu v obchoďáku okolo reklamy a hned se mi zobrazí reklama na zboží, které by mne mohlo zajímat, atd... Tesco s Opencard to posunulo ještě dál - prodávají data uživatelů dalším firmám - třeba pojišťovnám. Pro ně to jsou velice cenné informace, dozví se jestli člověk jí zdravě, kupuje drahé nebo levné potraviny, atd...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 11. 2011 13:38

No já nevím, jak vaše mobily, ale můj mobil většinu dne dne nevysílá. Cvrkne mi do repráků jednou za pár hodin, tak nevím, co by na mě nasledovali...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 11. 2011 10:55

a preco ma dnes skoro kazdy obchod nejake tie klubove karticky? myslim ze kazdy si odpovie sam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 11. 2011 10:13

A teď šokující odhalení! NEJENOM AMERIČANY!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
28. 11. 2011 10:00

ti amíci zas vymysleli hovadinu nebylo by jednodušší dát nějaký čip do vozíku a sledovat ten? :) a myslím že dřív to dělali taky akorát to sledovali na kameře teď si zjednodušili práci technikou :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 11. 2011 09:48

Informační hodnota, rovná se nule. To fakt nemáte nic zajímavějšího?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 11. 2011 09:31

aby sme nedopadli ako typek vo filme Hardwired

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor