Ježišmarjá, to je ten předpoklad, že budou příjmy vyšší než jsou výdaje na výrobu jednoho výrobku. Pointa v tom co jsem napsal je, že málokterý produkt si udrží zisk po slevě 50%. Chápete vůbec, co jsem napsal?A ten žvást, že si to koupí 4x víc lidí po slevě. To víte jak? Máte to z nějakého výzkumu, že to tak obecně platí? Samozřejmě je to pitomost. A už vůbec neplatí, že produkt před slevou dá stejnou nebo menší tržbu než 4 produkty po slevě, jak se tady snažíte prezentovat... Málokdo má takové marže jako Apple a ani Apple si nemůže dovolit 50% slevu, protože by přišel o marži. Většina ostatní spotřební elektroniky a hardwaru má tak malou marži, že s takovou slevou opravdu nikdo přijít nemůže. Fakt se držte při zdi a ne těch vašich dohadech, že to beztak stojí 2.000Kč a podobné kecy. Navíc nikdo nechce prodávat s malou marží, proto tyto slevy nikdy nepřijdou.