AMD i Nvidia uvádí optimalizované ovladače pro GTA V

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 11

Názory k článku

15. 04. 2015 09:05

AMD vydává "bety" standardně, není to o tom, že by "nestíhalo", mají takový proces. Očekával bych, že pisálek který o tom píše si takové věci alespoň zjistí, když už je nemá v makovici.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 04. 2015 06:20

zabugovaná PC verze? Ale jak to? Vždyť na PS4 to šlo, sice se tam prý chyby objevily ale řešil je herní patch 1.10 žádný systém software update.... Je to jak kdysi watchdogs, ubisoft je dle mého prase na optimalizace ale na PS4 to šlo zase o poznání lépe než kdysi na PC bez updatu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 04. 2015 17:29

Super překlep: ale to se neobjede koukám, že je tu někdo zpařený z GTačka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 04. 2015 16:32

vyborne to asi nepude s r 6870 co? to tak koupit dalsi na ebay do sli
uz to nekdo hraje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 04. 2015 16:14

Dalsia zabugovana hra
ex-inženýr Nvidie: Každou hru vydávají rozbitou, opravujeme to v driverech
11. 3. 2015 „Podivovali jste se někdy nad tím, proč je vydání každé významnější hry doprovázeno novými ovladači od AMD a Nvidie? Tak tady to máte…“Pokud hra padá, vykazuje grafické anomálie nebo třeba mizející textury, spílají uživatelé na fórech výrobcům grafických karet a žádají, „ať už si ty drivery konečně opraví!“. Jenže realita je většinou jiná. Softwarové týmy Nvidie a AMD hledají bugy po autorech hry a v rámci ovladačů pro ně vyvíjejí řešení. Tato praxe dosáhla už takové samozřejmosti, že se někteří vydavatelé neobávají vydat hru prakticky nefunkční - však oni si výrobci grafik poradí. Jestli si neporadí, utrhnou si ostudu před uživateli sami…jedna D3D9 hra se ani neobtěžovala s voláním BeginFrame/EndFrame. Leccos jsou chyby nebo přehlédnutí - jeden titul byl vydaný s chybnými shadery, které silně snížily výkon našich ovladačů. Takové záležitosti jsou na denním programu bug-trackeru. Pak se na to někdo podívá, zjistí, co je v té hře zvorané a vytvoří záplatu, aby si s tím ovladač poradil. V ovladači už existuje dlouhá řada volitelných záplat, které prostě pro jednotlivé hry zapínáme nebo vypínáme - a pak jsou tam hacky specifičtějšího rázu - až po kompletní náhradu původních shaderů za verzi připravenou našim softwarovým týmem.Dostalo se i na zmínku o tom, že ovladač obsahuje jakousi adaptivní vrstvu, která se snaží hledat a analyzovat některé typy chyb v kódu a automaticky je překlenout, protože by jejich individuální řešení v rámci jednotlivých záplat už nebylo v lidských silách.Situace se ale může vymstít i samotným vývojářům. Není nijak vzácnou záležitostí, že autor vytvoří nějaký kód a ovladač - který striktně neprovádí zadaný kód, ale v rámci zachování funkčnosti a stability věští, co tím chtěl básník říci - ve výsledku provede něco trochu jiného, než autor kód zamýšlel. Autor může skončit bezradný, protože nemá možnost jak ovladači vysvětlit, že nejde o chybu, ale (pro ovladač neočekávaný) záměr.
http://diit.cz/clanek/bugy-ve-hrach-resi... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor