Předával jsem pobočce Alzy v Horních Počernicích k reklamaci nový nefunkční SSD za 5 tis. Pečeť byla umístěná na ostré plechové hraně disku, technik Alzy po pečeti přejel nehtem a oznámil mi, že je porušená a předložil připravenou smlouvu k podpisu - neodborné, násilné vniknutí, poškozené zboží (způsobeno zákazníkem). Zůstal jsem jak opařený, disk odvezl. Mailem jsem požádal výrobce disku, že jsou problémy s prodejcem, za týden volal technik abych disk dovezl k výměně, omlouval se. Ze zvědavosti jsem zadal do Googlu "Alza reklamace", zde stovky zákazníků popisují podobné příběhy. Tedy nevidím důvod, proč Alze připlácet za zboží v průměru 20 %, po této zkušenosti nakupuji v nejlevnějších eshopech u resellerů, obvykle je to z centrálních skladů Techdaty a EDCZ, kde tyhle problémy nejsou