Active 24: Oficiální vyjádření k poruše a kompenzace zákazníkům

Diskuze čtenářů k článku

a8n  |  13. 04. 2006 21:36

A co když mám Flexi nebo jak se to jmenuje, v Slimejšovi , to mi navýší celkovou kapacitu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
yo  |  13. 04. 2006 10:00

Gratulujem Active24 k uspesnemu obnoveniu. Vsetci co ste poslednych par dni nadavali, ze aky je Active24 neschopny, ste sa asi nikdy nepokusali dostat do koze technika v Active24. Si predstavte, ze pocas migracie systemu, vam zlyha diskovy subsystem. To znamena ze RAID ktory ma priepustnost v desitkach MB/s zacne recoverovat a vykon klesne na minimum, potom zacenete presuvat na zalozny system, ktory tiez zlyha. Su proste veci na ktore sa je len tazko pripravit. Pri dikoch sa to stava, hlavne ked mate vsetky z tej istej serie. A potom ako technik zabijete 4 dni nonpstop stesovym obnovovanim uctov, obnovovanim suborov, hladanim zaloh atd. Mozno to nebolo najprofesionalnejsie zvladnute ale na to ste si uz mali zvyknut, ked hovorite ze kvalita nebola az taka vysoka.

A hlavne ma zarazili ludia, ktori chceli pomaly zalovat firmu kvoli uslemu zisku len preto, ze im meska nejaky e-mail. A este urcite v x-milionoch Kc. Akoze sorry, ale toto je uplna blbost, nie je predsa problem zdvihnut telefon a zavolat obchodnemu partnerovi, povedat mu nech e-mail preposle, ze mate chybu na infrastrukture. Nepoznam nikoho komu by to malo prist divne. Je to proste technika a ta ma obcas vypadky. 100% dostupnost vam vie mozno garantovat akamai pri sietovej konektivite ale pri aplikacnej sluzbe vam ju nikto neda. A ani 99.99999%.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fatman, fatman  |  13. 04. 2006 10:40

Akoze sorry, ale toto je uplna blbost, nie je predsa problem zdvihnut telefon a zavolat obchodnemu partnerovi, povedat mu nech e-mail preposle, ze mate chybu na infrastrukture...

Jenže každý bude argumentovat tím, že mohl přijít mail od nového zákazníka (na něj nemají tel. kontakt a ani nevědí, že se ozval), který se chce dohodnout na kšeftu za miliony.

Já to chápu, dneska jsme tak zvyklí na maily, mobily a net, že jak to chvilku nejde, začneme vyšilovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sorry  |  13. 04. 2006 11:20

No z povahy emailove sluzby se nikdo nemuze spolehat, ze mu email zajisti okamzite doruceni. To mu zaruciji online sluzby např. telefon. Setkavam se stale casteji s omylem, ze zakaznik ocekava ze pokud se mu padarilo odeslat email, tak ten na druhe strane ho tim padem dostal :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fatman, fatman  |  13. 04. 2006 11:25

Nejen, že se nelze spoléhat, že e-mail bude doručen okamžitě, ono není ani jisté, zda bude vůbec doručen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
yemnee  |  13. 04. 2006 14:49

Je fakt, ze v kuzi jejich techniku bych nechtel byt. Byly to asi perny chvile....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor