Acer uvedl nové širokoúhlé LCD monitory

Diskuze čtenářů k článku

Geeker  |  17. 04. 2008 20:38

Temer okopirovany DELL ze se v ACERu nestydi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
18. 04. 2008 08:49

No jo no, cinan si poplet samolepky :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lich King  |  17. 04. 2008 19:00

Já mám acer doma a nemůžu si stěžovat... Super odezva, kontras a bavičky. Super na grafiku a paření her.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gilthix  |  17. 04. 2008 20:06

Stejne tak jako ja. Mam acer monitor 2 roky a ani jeden problem s nim nikdy, beha nadherne, barvy taky vpohode, muzu porovnat i s mnohem drazsima a je to porad uplne vpohode...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
soudce  |  17. 04. 2008 14:18

za ty prachy jsou výborný

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cova  |  17. 04. 2008 16:00

Samozřejmě, pokud někomu nevadí, že to bude víc v servisu, než doma... Nehaním z doslechu, mám (měl jsem) tři roky AL 1721 a v servisu byl 4x, vždy závada mainboardu. Minulý týden letěl do kontejneru. Možná se od té doby zlepšili, ale u sebe už jejich výrobky testovat nehodlám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mira  |  17. 04. 2008 16:05

doufejme ze aspon do kontejneru na nebezpecny odpad, nerekl bych ze zrovna monitor patri do obyc kontejneru na odpadky:D Jinak je naprosto zcestne hodnotit podle jedne zkusenosti s jednim monitorem. Tohle muzou hodnotit tak maximalne servisaci nekde ve velkoobchode.

Ja mam acer 1951As pres dva roky a nikdy s nim nebyl sebemensi problem.

Ale nechci se teto znacky zastavat, je pravda, ze je poruchovejsi nez je prumer asi... ale to plati predevsim pro jejich super kvalitni notebooky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mac  |  17. 04. 2008 17:07

oni to skoro neopravují, protože opraváři jsou placení od kusu. To, že ho neopraví a pošlou zpět je příčina. Termíny pro distribuci a vyřízení reklamace už jakože opraveného kusu jsou nastaveny tak blbě, že vždy je to mechanikovi započteno a proplaceno, protože se chyba neprojeví do stanovené lhůty po opravě. To je taky způsobeno tím, že by to nestíhali opravovat do stanovené doby zákonem, tak se to jen zase zabalí a pošle zpět zákazníkovi. Hlavně pokud je to reklamováno přes prodejce. O něco lepší je to přímo odevzdat na servis a vyzvednout, ale to je tak mega o nervy, že si to nedokážete představit. Takže kdo si chcete pořídit HW jen k tomu, aby jste se s ním vyfotili, tak Acer doporučuji. Toť vše, co k tomu chci říci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jarda  |  17. 04. 2008 12:52

Stejne malej obcas na monitoru vylepsuje barvy fixama.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fikáček  |  17. 04. 2008 10:56

Jo, kdÿž chcete hrát hry, koukat na film nebo psát ve Wordu, tak si to kupte, ale já občas upravuju fotky a na to je to totálně zoufalé: divné barvy a všechno je mázlý/neostrý. Je to prostě low-end monitor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Z1kmund  |  17. 04. 2008 10:58

Máš tak akorát vadnou grafiku a svádíš to na monitor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fikáček  |  17. 04. 2008 15:22

Když k tý "vadný" grafárně připojím 11 let starý LCD SGI 18", je obraz jak víno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brut-VAN  |  17. 04. 2008 11:39

Pokud upravujete fotky, rozhlédněte se po jiné cenové - EIZO...

Brut-VAN

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vojta  |  17. 04. 2008 11:49

to je vůl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tt  |  17. 04. 2008 12:53

Souhlas, eizo je pro DTP to prave

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mac  |  17. 04. 2008 16:55

Souhlas. Spíš jsou než že nejsou. Projevuje se u nich vyšší poruchovost než u jiných tím, jak minimalizují náklady. A ať už jsou nebo nejsou, jejich servis je totálně shit. Vím to z první ruky, tak vím co řikám. Design je jediný, co mají skvělý, jsou jedny z nejhezčích a to myslím obecně, ne jen monitory.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mac  |  17. 04. 2008 17:11

tou první rukou nemyslím svou zkušenost, že bych něco reklamoval, ale přímo informace od insidera. Tak enjoy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gg  |  17. 04. 2008 17:38

stejná zkušenost se třemi druhy výrobků Acer.. NIKDY.. buďto mám hroznou smůlu a nebo se z jejich výrobků porouchá snad každý druhý kus.. jednoznačně nekupovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
matak  |  17. 04. 2008 20:33

hm asi sem měl štěstí, mám už dlouho notebook Acer TM8104,tehdy high end třída, a nemohu vynachválit,

stejně tak rok zkušenost s právě P2 předchůdce rezenzovaného monitoru, se stejným designem, a další starší lcd, nikdy žádný problém a maximální spokojenost

třeba mají větší zmetkovost, ale na to je záruční doba dost dlouhá ne?

na druhou stranu cena / kvalita výborný poměr

používám monitory všechny tři 12 hodin denně dlouhá léta, občas dělám i grafiku

EIZO je samozřejmě o něčem jiném, ale i cenově

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor