To je těžké, pokud budeš software "optimalizovat" tak, jak se to dělalo před třemi dekádami, tak budeš mít nepochybně kompaktnější kód. Ale ten čas (a postupy) co jsi strávil na "optimalizaci" ti bude chybět, až budeš chtít mít uživatelské rozhraní uživatelsky přívětivé, standardní a kompatibilní s různým hardwarem. Výsledkem bude sparťansky vypadající a fungující program, který bude technologicky hodně pozadu. Všeho s mírou...Více jader v mobilech ma i jinou, než marketingově oblbovací funkci. Ta jádra mívají dnes různou rychlost a efektivitu. Jako developer pak můžeš říct, že tahle a tahle úloha nemá zvláštní prioritu, muže běžet pomalu a díky tomu žrát míň energie (třeba proto, ze mas telefon momentálně v kapse). Systém ji pak pustí na jádře, které je pomalejší, ale málo žere. U jiné zase specifikuješ, ze je iniciovaná uživatelem, který právě na něco kliknul a očekává výsledek hned. Taková úloha se pak pustí na rychlém, ale ne tak úsporném jádře.A co se tyče paměti - paměť žere. Mít hodně paměti je fajn, ale na mobilním zařízení bych necpal víc, než je opravdu nutné...
Názor byl 1× upraven, naposled 15. 02. 2017 01:40