4 kamery snímají kritická místa na D1, sledujte dopravní situaci online

Diskuze čtenářů k článku

Algy  |  12. 02. 2006 23:37

Docasne mimo provoz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Laco Gabor  |  13. 02. 2006 09:43

Rozdíl mezi dočasným a trvalým je, že trvalé je o den dýl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Laco Gabor  |  13. 02. 2006 09:43

Trvalé je o den dýl než dočasné...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk  |  12. 02. 2006 22:03

Je to stejně dokonalé, jako ten jejich slavný Infosystém, který nedávno s velkou slávou spustili na dálnici. Zřejmě odtud přebírají všechny informace. Ty čtyři cedule na dálnici se mi konečně podařilo objevit všechny a také ukazují pouze datum. Což je poměrně důležitá informace v zimě, když si na nefungujících teploměrech nemůžete ani přečíst, jestli mrzne, nebo ne. Rozhodně jsem pro, aby se nákladem několika desítek milionů korun osadila dálnice ještě více datumovníky....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jura  |  11. 02. 2006 11:52

Trosku jsem patral a nasel jsem tohle http://193.165.185.242/uzavirky/ - dokonce to FUNGUJE!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavel88  |  11. 02. 2006 20:43

Poslední aktualizace stránky: 11.02.2006 20:41:05

tohodle si lze vsimnout na tech strankach pripadne mi to jako hodiny, klikam porad refresh a helemese porad to utika po 1sec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
OndraZX  |  11. 02. 2006 11:15

V dnesnim RP pisi o techto kamerach, pisou i ze maji problemy - podle tiskove mluvci ministerstva informatiky "zkusebni provoz narusil vypadek elektricke energie v OSTRAVE!!!!!" - tak to je gool - ja opravdu nechapu co muze mit spolecne elektrina v Ostrave s dalnici D1, kdyz je to skoro pres pul republiky.

Netusite?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Q2  |  11. 02. 2006 11:29

V Ostrave bude centrum, ze ktereho se informace dodavaji na ty informacni cedule na D1 a pak i na nejake dalsi dalnice/rychnlostni komunikace. Takze, kdyz v Ostrave nejde proud, pak se v Praze clovek dostane do zacpy, nebot mu nikdo neoznami, ze je neprujezdny kus dalnice. Globalizaci nezastavis....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jura  |  11. 02. 2006 11:54

Je to presne haj rikas, v Ostrave je narodni dopravni informacni centrum, nebo tak nejak se ten ustav jmenuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  11. 02. 2006 16:10

Ve zkusebin provozu nemaj jeste zapojenu UPS ci naftovy generator - je toz ksuebni provoz - zarizeni se teprve testuje.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pet007  |  11. 02. 2006 11:11


The page cannot be displayed
Explanation: There is a problem with the page you are trying to reach and it cannot be displayed.

Try the following:

* Refresh page: Search for the page again by clicking the Refresh button. The timeout may have occurred due to Internet congestion.
* Check spelling: Check that you typed the Web page address correctly. The address may have been mistyped.
* Access from a link: If there is a link to the page you are looking for, try accessing the page from that link.

Technical Information (for support personnel)

* Error Code: 403 Forbidden. The server denied the specified Uniform Resource Locator (URL). Contact the server administrator. (12202)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Charlie_von_Falknov, Charlie_von_Falknov  |  11. 02. 2006 10:40

Pěkné, opravdu moc pěkné.

A až to bude fungovat, bude to hezčí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hlinda, Hlinda  |  11. 02. 2006 09:30

traceroute:
.....brn-pha.bb.skynet.cz

Spise co jsem videl na miste a co mi napsal traceroute, tak to vypada ze jednou pres SKYNET a maji tam parabolu na satelit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Veolw  |  10. 02. 2006 22:54

Pravdepodobne precerpali datovy limit takze dalsi moznost bude mozna za tyden.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas Bilek  |  10. 02. 2006 20:52

...a zděsil se. Protože mi okamžitě vytanula na mysli implikace "pokud se obrázek načítá odspoda, je to BMP". Hodně dobrý vtip. Doufám, že na tento nový progresivní formát postupně přejdou všechny úřady s veškerou obrazovou grafikou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bob  |  10. 02. 2006 20:28

tak ty stranky portalu jsou trosku nedodelany, na portalu je o tom hezká aktualita ale at hledam jak hledam tak nikde neni odkaz na kamery, mozna sem slepej a maj to nekde schovany, ale to pak postrada takova vec smysl kdyz ji nekam schovaj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
imaster, imaster  |  10. 02. 2006 19:11

http://www.ovanet.cz/kamery/cam_start.php

Ať se poučí zde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
moje  |  10. 02. 2006 19:55

Tak tomu bych rozumel, mohlo by to byt i trochu pomalejsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ostravák  |  10. 02. 2006 20:08

WEBCAM by měli jet asi TAKHLE: 
 http://www.zive.cz/h/Bleskovky/F.asp?ReplyToID=454295&ArtID=128097&HID=1 
Nebo TAKHLE:
http://www.east-ayrshire.gov.uk/comser/tourism/webcams/cam2.asp
 V Česku, stejně jako na Balkáně nikdy nic není pořádně...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr_treti  |  10. 02. 2006 20:13

tak to je sto a jedno.
Akorat skoda, ze na nekterych fotkach neni nic videt (tma) a nektere jsou presvetlene (auta sviti do kamery). Ale na zhodnoceni provozu je to vic nez vyborne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  10. 02. 2006 20:37

A předpokládám že cena je 1/100 toho dálníčního paskvilu....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
touchwood, touchwood  |  10. 02. 2006 22:04

jenže on je trochu rozdíl v konektivitě (a její ceně) ve velké aglomeraci a někde u silnice mezi lesy, kde i zásuvka na 220V může být nedostupnou záležitostí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  11. 02. 2006 15:58

Jeji cena muze byt i par set tisic na vybudovani privodniho vedeni vysokeho napeti + trafostanice jako v pripade mobilnich operatoru.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sekec  |  11. 02. 2006 08:58

Ano, tak takhle bych si to nějak představoval, ale toho se asi nedočkáme...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kriznik  |  11. 02. 2006 10:12

tohle je naprosto super, tohle bych cekal v kazdem vetsim meste, uplne super!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stefa  |  13. 02. 2006 09:31

Klobouk dolu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mX  |  10. 02. 2006 18:38

nechapu, proc to nemuzou dat na nejaky web s rychlejsi konektivitou - stoji to za hov**, jako vse, do ceho se ministerstvo pusti - treba ty kamery se diky slabe konektivite vubec nedaji pouzit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jerry.hadr  |  10. 02. 2006 19:57

pokud vim, tak kamery u sebe maji parabolu na 26GHz otocenou kamsi na mesic (druzici) krome straslivych casu odezvy je to taky desne drahy. No aspon, ze se na tom Gity zase napakovalo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  10. 02. 2006 17:50

Ale už se dá poznat i z těch kousků, že v noci je tam tma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  10. 02. 2006 17:46

Možná to tam připojili přes CDMA a nikdo jim neřekl, že upload je u něj zoufalý .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kozlik  |  11. 02. 2006 21:08

CDMA na 90% dalnice stejne nejede. ERRORTEL nejprve vykryl velka mesta, kde je milion moznosti jineho typu pripojeni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  13. 02. 2006 10:50

CDMA je mobilni pripjeni k netu - pouzivaji ho hlavne lide, kteri ho potrebuji k praci a ty pracuji hlavne ve mestech - pouzivaji ho v aute jako mobilni kancelar.  
"kde je milion moznosti jineho typu pripojeni" - tak se muze opravdu dobre smat - pokud jde i o cenu tak jedna na moznost je ASDL -nic jineho k dispozici tam kolikrat neni - proste ani v Praze neni kabelovka vsude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JAREK  |  10. 02. 2006 17:19

NO TAK TO JE BOMBA !!! ZAJÍMALO BY MĚ, KOLIK TO STÁLO MILIONŮ A KOLIK LIDÍ TEN "PROJEKT" PŘIPRAVOVALO. DOUFÁM . ŽE TO NEUVIDÍ NIKDO ZE ZAHRANIČÍ, PROTOŽE JE TO NA OSTUDU.
JAREK

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  11. 02. 2006 15:53

V zahranici ma dost lidi i mozek(zrejme narozdil u lidi u nas) tak dobre pochopi napis "Zkusebni provoz" - tedy testovani a ladeni aplikace !!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SoulAssassin  |  10. 02. 2006 17:08

co tady nadavaji. Zvednete mirne hlavu a pokud umite cist uvidite:

Statické snímky z kamer - ZKUŠEBNÍ PROVOZ


Pro ty co jeste nechapou - vsimnete si, prosim, slov "zkusebni provoz"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
moje  |  10. 02. 2006 17:12

Hlavne dej hlavu nahoru ty a uvedom si ze nas tady zatim ve zkusebnim provozu asi moc neni, a co teprve az to vejde ve znamost v siroke verejnosti a bude se o to pokuset tisice ridicu, to bude teprve bomba soudruhu tajemniku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SoulAssassin  |  10. 02. 2006 17:19

Ok, jeste jednou, specialne pro tebe. Zkusebni provoz slouzi k odladeni chyb, zjisteni problemu, co mohou nastat v ostrem provozu. To je ucel zkusebniho provozu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  10. 02. 2006 17:45

A jak dlouho to tak v tom zkušebním provozu pojede? Pět - deset let? Ne že by ne, ale to je takový problém dát čtyři kamery někam na tyč a zobrazovat data přes internet?
 
Ok, tak se teda odhalila chybka, že to 90% lidí vůbec nejede. To se určitě nedalo čekat. Jsem zvědavý, co bude následovat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  10. 02. 2006 17:48

Teď na to udělají tak 2-3 komise. Proč to nejede, kdo to zavinil a kdo to sesmlouval....
No a za pár let se uvidí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  11. 02. 2006 15:49

Pokud jem dostal na neco lhutu, do kdy to musim mit v ostrem provozu - pak je pro mne zavazna pouze tato lhuta !!!
To ze to bude nekolik predtim jen ve zkusebinm provozu je moje vec - potrebuji vyzkouset i relnou zatez serveru podle ocekavaneho zajmeu, abych mohl treba konecny server spravne nadimenzovat.
Az budete neco vytvaret tak presne poznate co to znamena.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rejpal  |  11. 02. 2006 21:23

Zavazna je i lhuta zkusebniho provozu, pac zakaznik pozna, zda to ma vubec prevzit. V pripade serveru, pokud specifikuji parametry, a dle techto parametru se server poridi, tak jeho rozvoj(posileni) mohu maximalne dotovat ze sve kapsy. Takze nevim z ktery vrby jsi pad.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  13. 02. 2006 10:57

Mim kamaradum rekl zakaznik (soukroma firma ne statni subjekt - takze mozna rozdil) -  zatim mate tuhle sunku - kdyz bude o muj projekt zajem poridim na to mnohem lepsi stroj a vy to na to preinstalujete - zatim za nej nehodlam vydat penize......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  11. 02. 2006 16:06

" to je takový problém dát čtyři kamery někam na tyč a zobrazovat data přes internet?"
Dobre - tak pujdes za kabelovou spolecnosti, ze potrebujes pripojku na internet nekolik KM od nejblizsi vesnice, stejne jako na rozvodne zavody, ze potrebujes pripojku na tomtez miste... A to vse za stejnou cenu jako nekde uprostred velkeho mesta.....
Pracovnici obo firem se ti tak vysmeji, az se budou smichy popadat za bricho a zcela jiste oznaci tvuj pozadavek jako zhaveho kandidate na "vtip roku ne li rovnou desetileti"
Soucati tveho projektu musi byt (a to i soucati zkuseniho provozu, kdy se overuje a ladi funkcnost) zdroj elekriny - pripojka ci napr. slunecni baterie a napr. mikrovlne nebo satelitni pripojeni k internetu - vse  za odpovidajici cenu......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Marný  |  11. 02. 2006 19:20

Ráčil ses všimnout, že podél D1 jsou každých pár set metrů objekty (benzínky, motoresty...), ve kterých obvykle elektrika bývá? A tudíž není ani problém dát tam nejakou internetovou přípojku? Nebo je právě účelem vrznout ty kamery do liduprázdného místa, aby se daly zdůvodnit milionové náklady na jejich připojení do netu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  13. 02. 2006 11:06

Nevim, zdali to nechteli dat do tech msit, kde jsou casto nehody, ci se tam casto tvori kolony.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  12. 02. 2006 09:32

Já vím, snažíš se to omluvit, jenže podél celé dálnice jsou natažený jak "elektrika" tak datový kabely...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  13. 02. 2006 10:46

A to ti rekl kdo - datovy kabel bych jeste veril, ale elktrinu ne.
Ona ma toiz vedeni nejake ztraty a tak je to proste nemuze byt tak daleko tazeno. Veskere benzinky a motoresty maji sve vlastni pripojky vykoho napeti - sve vlastni vedeni k nejblizsi vesnici.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rejpal  |  11. 02. 2006 21:13

Ano debilku, zkušební provoz je k odladeni chyb, ale ne k principualnim zmenam - viz. diskuse vyse.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SoulAssassin  |  12. 02. 2006 00:03

Pokud nedovedes drzet krok s diskuzi jinak, nez pouzivanim vulgarismu, diskutuj radsi na xchatu. A az vyrostes z puberty, muzes se vratit.
 
btw. co si predstavujes pod pojmem principialni zmena?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  10. 02. 2006 16:07

Vidím 1/2 z první fotky a 1/4 z druhé (už 2 minuty).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  10. 02. 2006 16:59

To snad není možné, oni ta data posílají po telefonním modemu? Asi nějaký vyřazený typ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
touchwood, touchwood  |  10. 02. 2006 22:00

hmm... člověk si tak maně řekne, proč, u všech všudy, nepoužijí nějaké optické vlákno, vždyť je to od civilisace co by tlustou Bertou dostřelil...
 
A kdyby ho tam nedejbože natáhli, určitě bys nadával, jak si ti hajzlíci úředníci mohli dovolit takto plýtvat penězi daňových poplatníků...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
moje  |  10. 02. 2006 17:03

No tak mam dojem ze rychleji to zjistim jak tam je , kdyz tam dojedu. Opravdu strasne povedeny, dat 4 v jednom. Nacte se mi vzdy jenom kousek a nacita znovu. Doufam ze je to pouze zkusebni provoz za pouhych 40 mil. Kč a az dostanou k tomu dalsi dve miliardy tak se nacte alespon 1/4 kazdeho obrazku. At jdou uz do pr**** , vol** .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DOČASNĚ MIMO PROVOZ  |  12. 02. 2006 20:39

A co ti brání na 1 z těch 4 kliknout a sledovat jen ten 1.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bajtík  |  10. 02. 2006 17:03

Souhlasím. Ani na mém nově zrychleném ADSL (3 mbity/sec) se obrázky nenačetly dále než do 1/4. Hrůza. Zase katastrofální dílo naši státní správy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  10. 02. 2006 15:57

DOČASNĚ MIMO PROVOZ

živě taky:

Microsoft VBScript runtime error '800a0007'

Out of memory: 'Cache.Items'

/_includes/Cache_INC.asp, line 294

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  10. 02. 2006 15:57

DOČASNĚ MIMO PROVOZ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czbacil, czbacil  |  10. 02. 2006 15:34

Nechapu tuto zpravu, kdy je napsano ze sleduje dopravni situaci ONLINE, ale dle meho online = porad, stale a ne kazdych 30s jedna fotka :(

To ze to nefunguje je jedna vec, ale myslim, ze by bylo mozna lepsi kdyby ty kamery (okna) byly samostane.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jzb  |  10. 02. 2006 17:57

Prosímtě, na co by ti živý video z dálnice bylo? Ta stránka je snad na to, abys viděl, jak to v daném místě v danou chvíli vypadá a ne jako internetová tv.
Druhá věc je, že to fakt nefunguje, a to vůbec

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  10. 02. 2006 15:17

No nic, připomíná mi to stránky některých firem, kde je celý rok vidět pouze trapné logo s lopatou a textem "stránky ve výstavbě"...
Kdy už se konečně úřady posunou do třetího tisíciletí?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mard  |  10. 02. 2006 14:47

Fakt dobrá služba Člověka ta krásná modrá barva uklidní. Možná to vypli protože na dálnici jede Paroubek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vasek  |  10. 02. 2006 14:58

JO to je fakt.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mikuš  |  10. 02. 2006 14:46

The page cannot be displayed

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X  |  10. 02. 2006 14:16

Hmm.. Hezka sluzba. Takova typicky ceska...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří  |  10. 02. 2006 14:22

Ty obrázky se pouze mají identifikovat jako JPG - jsou to ale bitmapy. Stáhni si ho a prohlédni v hexaeditoru. Hlavička BM6 je jasný důkaz!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
azazel@email.cz  |  10. 02. 2006 14:27

nesmíš dát "uložit jako *.bmp" :) jsou to normální jpegy (teda vlastně jeden jpeg)
pokud to teda operativně nezměnili...
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří  |  10. 02. 2006 14:38

A zkoušel ses do toho uloženého jpegu podívat - co vidíš na začátku, když ho otevřev v notepadu - BM6 - což je hlavička bitmapy!

Používej raději Operu - ta to pozná hned, oproti IE.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
azazel@email.cz  |  10. 02. 2006 15:10

˙Ř˙ŕ JFIF  H H  ˙áôExif  MM *                  b       j(       1       r2       Ž‡i       ¤   Đ
ü€  '
ü€  'Adobe Photoshop CS2 Windows 2006:02:01 09:27:21         ˙˙          ´        x                          &(             .      ľ       H      H   ˙Ř˙ŕ JFIF   H H  ˙í Adobe_CM ˙î Adobe d€   ˙Ű „      
   



safra, doufám, že to ta diskuse snese :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm, Worm  |  10. 02. 2006 15:20

Já Operu mám a hlásí mi JPEG a zobrazuje vyše zmíněné EXIF infromace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Voty, Voty  |  10. 02. 2006 15:51

[code]
#file MIMOPROVOZ.JPG
MIMOPROVOZ.JPG: JPEG image data, JFIF standard 1.02
[/code]

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří  |  10. 02. 2006 14:39

A zkoušel ses do toho uloženého jpegu podívat - co vidíš na začátku, když ho otevřev v notepadu - BM6 - což je hlavička bitmapy!

Používej raději Operu - ta to pozná hned, oproti IE.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mol  |  10. 02. 2006 15:16

nevim co s tim delas, ale jsou to normalni JPEGy s hlavickou FF D8 FF

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Voty, Voty  |  10. 02. 2006 15:53

Souhlas
[code]
#file MIMOPROVOZ.JPG
MIMOPROVOZ.JPG: JPEG image data, JFIF standard 1.02
[/code]

A napovida tomu i veliokst, 180px * 120px = 35.38 KB (36232 bytů)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Voty, Voty  |  10. 02. 2006 15:53

Souhlas
[code]
#file MIMOPROVOZ.JPG
MIMOPROVOZ.JPG: JPEG image data, JFIF standard 1.02
[/code]

A napovida tomu i veliokst, 180px * 120px = 35.38 KB (36232 bytů)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TyTyK  |  10. 02. 2006 16:55

Jenomže ty skutečné obrázky z kamery se tahají pod příponou .jpg, ale uvnitř je opravdu bitmapa (v záhlaví BM6). Připadá mi, že si z nás někdo dělá srandu a ještě k tomu za naše peníze...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jen tak  |  10. 02. 2006 17:07

al ehouby blbecku .. ty obrazky jsou uplne normalni JPG, jenom ty kdyz das "ulozit" v internet exploreru, tak za urcitych okolnosti (najdi si na netu) ti jakykoli obrazek ulozi jako BMP

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mol  |  10. 02. 2006 17:16

blbecek jses spis ty, protoze ty fotky z provozu jsou, na rozdil od toho chybovyho hlaseni, opravdu jenom BMPcka s priponou JPG.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MN  |  12. 02. 2006 15:51

Jsou to opravdu jpg, neukládej je z prohlížeče ale stáhni si je nějakym softem na stahování souborů (flasget a pod) a pak se do nich koukni, žádné BM6 v hlavičce neni. ACDSee je taky identifikuje jako jpeg (a to se koncovkou nedá zmást, když to přejmenuju na .bmp nebo klidně na .abcd tak furt to identifikuje jako jpeg. Navíc bmp by musela být větší, 120*180*3=65kB a ne 36kB

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Marný  |  10. 02. 2006 14:29

Ježíši, vy byste snad chtěli, aby ve státní správě něco fungovalo ? Víte, co se kolem ní živí lehkoživků, kámošů a spolužáků ministrů, náměstků a podnáměstků, jako poradců? A když má takový poradce 50 litrů měsíčně čistá ruka, tak ty peníze logicky nejsou na to, aby se zaplatil pořádný programátor a nechá se to udělat za pár stovek nějakýmu volíkovi, který zrovna dočetl knihu "Tvůrcem profesionálního webu za 7 dní snadno a rychle"...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
juma  |  10. 02. 2006 14:49

Kua nehaňte to,

vždyť to nestálo ani 40 miliónů.


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kero  |  11. 02. 2006 18:32

Nám přednášející často říkali, byl bych raději, kdyby to bylo "pomalu a dobře" než "snadno a rychle"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  10. 02. 2006 15:45

a na jak dlouho je ta dalnice mimo provoz nevite ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
david  |  11. 02. 2006 08:16

The page cannot be displayed
Explanation: There is a problem with the page you are trying to reach and it cannot be displayed.

Try the following:

* Refresh page: Search for the page again by clicking the Refresh button. The timeout may have occurred due to Internet congestion.
* Check spelling: Check that you typed the Web page address correctly. The address may have been mistyped.
* Access from a link: If there is a link to the page you are looking for, try accessing the page from that link.

Technical Information (for support personnel)

* Error Code: 403 Forbidden. The server denied the specified Uniform Resource Locator (URL). Contact the server administrator. (12202)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  11. 02. 2006 15:42

Slzuba je ve zkusebim provozu - tedy jsou mozne vypadky z duvodu  ladeni !!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří  |  10. 02. 2006 13:36

A já proč mi to megabit nestíhá - čtyři fotky v bitmapě! Mooc bezva...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PornMaster  |  10. 02. 2006 13:39

To se tada maj fakt zase čím chlubit, než se to načte tak se stránka načítá znolvu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vodnik  |  10. 02. 2006 13:44

To není tvým megabitem, ale jejich linkou a aplikací. Sedím na lince o několik řádů rychlejší a nenačte se to taky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  10. 02. 2006 14:02

asi to už pochopi a nebo jim lehnul server mají to "dočasně" mimo provoz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karlos  |  10. 02. 2006 14:09

Obrázky "dočasně mimo provoz" jsou v JPG, tak aspoň něco

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor