Dell inovuje obchodní strategii

Dell je jedna z firem, která si navzdory celosvětové finanční krizi drží dobrou kondici. Vděčí zato především průběžné restrukturalizaci v průběhu posledních dvou let a samozřejmě také vstupu na maloobchodní trh. Michael Dell v poslední tiskové zprávě nastínil, jakým směrem se firma vydá letos.

Požadavky zákazníků z celého světa se již prakticky shodují, a proto se bude „globalizovat“. Vedle stávající manažerské skupiny, která vede celosvětový maloobchodní trh, budou vytvořeny další tři skupiny, které se budou globálně zaštiťovat nejdůležitější tržní segmenty:

  • velké podniky – divizi bude šéfovat Steve Schuckenbrock, který je v současné době prezidentem segmentu služeb
  • veřejný sektor – tomuto důležitému a vlivnému trhu bude velet Paul Bell, který doposud vedl Dell na Americkém trhu
  • malé a střední firmy – Steve Felice, dosavadní president Dellu pro oblast Asie, Pacifiku a Japonska bude budovat strategii trhu, který zahrnuje více než 72 miliónů malých a středních firem z celého světa

Michael Dell si od této reorganizace slibuje pružnější odezvy na potřeby zákazníků a zeštíhlení organizační struktury, která se projeví v přímých úsporách ve výši až tří milard dolarů. Nová struktura by měla být usazena do začátku fiskálního roku 2010, který začíná v únoru.

Váš názor Další článek: Windows 7 Beta: Ďábelská rychlost

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , ,