ČSSD na internetu zaspala, tvrdí Paroubek

Sociální demokraté údajně zaspali v marketingové komunikaci, pokud jde o internetová média a sociální sítě, a do budoucna chtějí hodně rychle svojí chybu napravit. V rozhovoru pro rádio Impuls to řekl předseda ČSSD Jiří Paroubek, informaci pak reprodukovaly Finanční noviny.

„My jsme skutečně zaspali, pokud jde o ta internetová média a budeme to teď rychle, velmi rychle dohánět,“ sdělil posluchačům rádia Paroubek. Podle jeho slov potřebuje ČSSD komunikovat s mladými voliči, kteří se shromažďují především na internetu a sociálních sítích typu Facebook. Internet a moderní média jsou do jisté míry považovány za místa, kde převládají voliči pravice. Například ODS už na Facebooku působí, nedávno začala experimentovat i s mikroblogovacím systémem Twitter.

Z rozhovoru s předsedou nejsilnější levicové strany u nás mimo jiné vyplývá, že Paroubek a potažmo celá ČSSD pocítili sílu Facebooku především po neslavné „vajíčkové“ aféře. Právě Facebook totiž přišel se skupinou „Vejce pro Paroubka v každém městě“ a mladí odpůrci ČSSD zde následně organizovali a domlouvali mohutné protestní akce.

Blog: Paroubkova vejce ukazují sílu Facebooku

Paroubek k tématu internetových médií dodal, že současný stav ČSSD v tomto ohledu považuje za velikou chybu a slabinu a zároveň obvinil spolupracovníky, kteří dle jeho názoru v tomto selhali. Je dost možné, že se Jiří Paroubek objeví se svým profilem na Facebooku, stejně tak plánuje zavést fungující webové stránky.

Politická uskupení i jednotlivci začali sociální sítě na internetu využívat masivně především po úspěchu současného amerického prezidenta Baracka Obamy, který v rámci své předvolební kampaně oslovoval mladé právě především díky těmto službám.

Čtěte také:

Diskuze (110) Další článek: Oficiálně: Jak se hodlá Vltava.cz vymanit z krize

Témata článku: , , , , , , ,