Marek Prokop

Jak využít kontextovou reklamu ve vyhledavačích

Jak využít kontextovou reklamu ve vyhledavačích

Reklama placená za kliknutí ve vyhledavačích představuje jednu z nejefektivnějších metod propagace webových stránek. Přesto je u nás zatím využívána velmi málo. Díky tomu je však ještě výhodnější a určitě stojí za to jí poznat a vyzkoušet.

8.  1.  2004 | Marek Prokop |24

Vyplatí se platit vyhledavačům?

Vyplatí se platit vyhledavačům?

Vyhledavače lze využít ke zviditelnění webu dvěma způsoby. Optimalizací stránek pro vyhledavače nebo placenými odkazy. V dnešním pokračování seriálu o kultivaci návštěvnosti si porovnáme výhody a nevýhody obou těchto metod.

11.  12.  2003 | Marek Prokop |10

Analyzujeme klíčová slova

Analyzujeme klíčová slova

Předmětem dnešního dílu seriálu o kultivaci návštěvnosti bude analýza klíčových slov. Jedná se o činnost, kterou by měl začínat každý projekt optimalizace pro vyhledavače, každá placená kampaň ve vyhledavačích a v podstatě i každý webový projekt obecně. Vždyť web jsou především slova, i když se někdy ukrývají v jiných formách.

5.  12.  2003 | Marek Prokop |3

Které vyhledavače přivádějí nejvíc návštěvníků

Které vyhledavače přivádějí nejvíc návštěvníků

Již u prvního dílu tohoto seriálu o kultivaci návštěvnosti se objevil velmi chytrý dotaz: Které vyhledavače jsou natolik populární, že mohou tvořit významný zdroj návštěvnosti? Dnes na něj tedy odpovím několika tabulkami plnými faktů.

28.  11.  2003 | Marek Prokop |66

Analýzou návštěvnosti k vyšší návštěvnosti

Analýzou návštěvnosti k vyšší návštěvnosti

V dnešním pokračování seriálu o kultivaci návštěvnosti půjdme na věc od konce. Místo toho, abychom lákali nové návštěvníky, budeme šmírovat ty stávající. Ano, řeč bude o analýze návštěvnosti a o tom, jak může při kultivaci návštěvnosti pomoci. Předem upozorňuji, že článek je tentokrát spíše pro začátečníky. Zkušenější nechť proto přeskočí rovnou na diskusi, kde mi mohou vynadat, že se nic nového nedozvěděli.

21.  11.  2003 | Marek Prokop |26

Přidaná hodnota optimalizace pro vyhledavače

Přidaná hodnota optimalizace pro vyhledavače

V dnešním pokračování seriálu o kultivaci návštěvnosti se zaměřím na optimalizaci pro vyhledavače. Jednak proto, že jste o tuto metodu projevili minule v diskusi největší zájem a jednak proto, že má, nebo přesněji řečeno může mít, blahodárný vliv nejen na návštěvnost, ale i na celkovou kvalitu webu.

13.  11.  2003 | Marek Prokop |31

Jak zlepšovat návštěvnost webových stránek

Jak zlepšovat návštěvnost webových stránek

Ode dneška se spolu budeme na stránkách Živě pravidelně scházet nad problematikou internetového marketingu. První část seriálu, jehož další pokračování budete moci sami ovlivnit, je věnována základním metodám kultivace návštěvnosti webových stránek.

6.  11.  2003 | Marek Prokop |70

Analýza návštěvnosti vašeho webu

Analýza návštěvnosti vašeho webu

Úspěch webových stránek závisí na jejich kvalitě a účinné propagaci. Dobrá propagace zajistí příliv nových návštěvníků a ti se znovu vrátí, budou li stránky kvalitní. Jak si však majitel stránek či jejich správce ověří, že je propaguje opravdu dobře a jejich obsah je dobrý a pro návštěvníky zajímavý?

12.  3.  2001 | Marek Prokop |4

10 tipů jak přilákat návštěvníky s minimálními náklady

10 tipů jak přilákat návštěvníky s minimálními náklady

Vaše stránky jsou již zařazeny do všech webových katalogů. Mají atraktivní obsah a jsou v mezích vašich finančních možností optimalizované pro vyhledávací služby. Návštěvníků přesto přichází mnohem méně, než byste si představovali a on-line obchody váznou. Co ještě udělat, abyste jich přilákali víc, když nemáte na drahou reklamu v tisku a televizi? Vyzkoušejte pár osvědčených reklamních triků.

2.  3.  2001 | Marek Prokop |4

Jak psát správně pro WWW

Jak psát správně pro WWW

Jeden z prvních problémů, který čeká na každého budoucího majitele webových stránek, je sestavení jejich textového obsahu. Zde vám předkládáme alespoň ta nejdůležitější pravidla.

27.  2.  2001 | Marek Prokop |8

Vzbuzují vaše stránky důvěru?

Vzbuzují vaše stránky důvěru?

Web je ve své podstatě velmi anonymní médium. Lidé mají celkem oprávněnou obavu, že internetový obchod, který dnes kypí životem a nabízí skvělé zboží za skvělé ceny, může zítra zmizet ze světa i s jejich penězi.

23.  2.  2001 | Marek Prokop |6