Giant ovládl udílení letošních cen WebTop100

Soutěž WebTop100 oceňuje nejlepší firemní internetová řešení v České republice. Z letošního předávání cen si agentura Giant interactive odnesla nejvíce prvních míst a celkově 6 ocenění napříč různými kategoriemi.Odborná porota ocenila práci Giantu prvním místem v oblasti bank, cestovního ruchu, microsite roku a mobilního řešení roku.

Agentura zcela opanovala žebříček cestovního ruchu, kde zároveň získala první i druhé místo. První za prezentaci hotelu Holiday Inn Brno a druhé za prezentaci hotelu Imperial v Karlových Varech.

Nejvíce bodů v žebříčku auto-moto získal projekt Altavea, který obsadil druhé místo. V tomto žebříčku ale první místo nebylo uděleno.

První místo v oblasti bank získal Giant již podruhé za sebou. „Žebříček bank je pro nás velmi prestižní. Jsou to právě banky, které investují do kvality a uživatelské přívětivosti svých prezentací. Dosažení úspěchu v tomto žebříčku je velmi náročné a jsme rádi, že v nás Raiffeisen stavební spořitelna vložila svou důvěru a společně jsme tak dokázali vytvořit nejlepší prezentaci v tomto oboru na českém internetu,“ řekl Patrik Bajer, ředitel Giant interactive. S prezentací Raiffeisen stavební spořitelny získal Giant také ocenění za nejlepší mobilní řešení roku.

Jak ukázal letošní ročník WebTop100, je návštěvnost z mobilních telefonů a tabletů pro provozovatele internetových stránek čím dál důležitější. Počet uživatelů mobilních prezentací a aplikací rok od roku narůstá. Zatímco v roce 2013 měla vítězná microsite společnosti Henkel návštěvnost z mobilních zařízení 28 %, v roce 2014 to již bylo více než 36 %. Pro velký zájem těchto uživatelů vytvořila společnost Giant kromě mobilního webu také mobilní aplikaci MS v hokeji.

„Tvorba stránek optimalizovaných pro mobilní zařízení je oblastí, která v dnešní době zaznamenává velmi rychlý rozvoj. Technologie, které se pro tvorbu aplikací používají, se každým měsícem zdokonalují a pro úspěch v tomto žebříčku je nutné držet krok s tepem doby. Za úspěch děkujeme našemu týmu developerů.“, dodal Jan Pivoňka marketingový ředitel ze společnosti Giant.

Další článek: Jak si Češi v GoodData vyvíjí vlastní jazyk a technologie

Témata článku: , , , ,